Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9642
Title: Характеристика змісту «Психодидактики початкової школи» в контексті підготовки майбутніх учителів
Other Titles: Characteristics content discipline «Psyhodydaktyka primary schools» in the context of the preparation future teachers.
Authors: Осадченко, Інна
Osadchenko, I.I.
Bibliographic description (Ukraine): Осадченко Інна. Характеристика змісту «Психодидактики початкової школи» в контексті підготовки майбутніх учителів/ Інна Осадченко // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки: серія педагогічні науки. – 2016. – № 1(303). – Т.2.- С.23-28
Issue Date: 2016
Date of entry: 16-Jun-2016
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: психодидактика початкової школи
psyhodydaktyka primary schools
професійна підготовка
майбутні учителі початкової школи
освітнє середовище
profess preparation
upcoming teacher primary schools
education environment
Abstract: У статті подано коротку характеристику змісту дисципліни «Психодидактика початкової школи» в контексті підготовки майбутніх учителів. Психодидактика розглянута як міждисциплінарна наука, що вивчає умови підвищення ефективності (продуктивності) процесу навчання шляхом максимального врахування особливостей психічних явищ в діяльності учнів і педагогів. Зазначено, що зміст «Психодидактики початкової школи» передбачає вивчення таких розділів: реалізація психодидактичного підходу до створення освітнього середовища в початковій школі; психодидактичний відбір сучасних форм, методів та засобів навчання; особливості поведінки педагога в контексті реалізації психодидактичного підходу; реалізація психодидактичного підходу до управління освітнім середовищем початкової школи. Обґрунтовано, що складовими процесу реалізації психодидактичного підходу до створення освітнього середовища в початковій школі є орієнтація на сучасне заняття як воркшоп; способи налагодження психологічного контакту в аудиторії; виявлення і нейтралізація дидактичних причин виникнення негативних психічних станів у суб’єктів навчання тощо. Доведено, що для реалізації психодидактичного підходу в навчанні необхідна, передусім, підготовка майбутніх учителів початкової школи шляхом вивчення зазначеної дисципліни.The article gives a brief description of the content of the discipline «Psihodydaktika of elementary school» in the context of the preparation of future teachers. Psihodydaktika considered as an interdisciplinary science that studies the conditions of increase of efficiency (productivity) of the learning process by maximizing the account of features of psychic phenomena in the behavior of students and teachers. It says, something Contents «Psyhodydaktyk primary schools» study provides for the following sections: Implementation for creating psyhodydakt approach education environment in primary schools; psyhodydaktyk current selection forms, methods and learning assets; features teacher behavior in the context implementation psihodydaktik considered; implementation psihodydaktik considered in process control education primary schools. Proved that the components of the implementation process psyhodydaktik approach to creating educational environment in elementary school is: focus on current employment as a workshop; ways of establishing psychological contact to the audience; detection and neutralization of teaching the causes of negative mental states in the training of others. Proved it is indicated that the implementation of psychodydaktik approach to teaching is necessary, first of all, the preparation of future teachers by studying this discipline.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9642
Content type: Article
Appears in Collections:Серія "Педагогічні науки", 2016, № 1 (303), т.2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5.PDF307,1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.