Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9642
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОсадченко, Інна-
dc.contributor.authorOsadchenko, I.I.-
dc.date.accessioned2016-06-16T15:42:36Z-
dc.date.available2016-06-16T15:42:36Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationОсадченко Інна. Характеристика змісту «Психодидактики початкової школи» в контексті підготовки майбутніх учителів/ Інна Осадченко // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки: серія педагогічні науки. – 2016. – № 1(303). – Т.2.- С.23-28-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9642-
dc.description.abstractУ статті подано коротку характеристику змісту дисципліни «Психодидактика початкової школи» в контексті підготовки майбутніх учителів. Психодидактика розглянута як міждисциплінарна наука, що вивчає умови підвищення ефективності (продуктивності) процесу навчання шляхом максимального врахування особливостей психічних явищ в діяльності учнів і педагогів. Зазначено, що зміст «Психодидактики початкової школи» передбачає вивчення таких розділів: реалізація психодидактичного підходу до створення освітнього середовища в початковій школі; психодидактичний відбір сучасних форм, методів та засобів навчання; особливості поведінки педагога в контексті реалізації психодидактичного підходу; реалізація психодидактичного підходу до управління освітнім середовищем початкової школи. Обґрунтовано, що складовими процесу реалізації психодидактичного підходу до створення освітнього середовища в початковій школі є орієнтація на сучасне заняття як воркшоп; способи налагодження психологічного контакту в аудиторії; виявлення і нейтралізація дидактичних причин виникнення негативних психічних станів у суб’єктів навчання тощо. Доведено, що для реалізації психодидактичного підходу в навчанні необхідна, передусім, підготовка майбутніх учителів початкової школи шляхом вивчення зазначеної дисципліни.The article gives a brief description of the content of the discipline «Psihodydaktika of elementary school» in the context of the preparation of future teachers. Psihodydaktika considered as an interdisciplinary science that studies the conditions of increase of efficiency (productivity) of the learning process by maximizing the account of features of psychic phenomena in the behavior of students and teachers. It says, something Contents «Psyhodydaktyk primary schools» study provides for the following sections: Implementation for creating psyhodydakt approach education environment in primary schools; psyhodydaktyk current selection forms, methods and learning assets; features teacher behavior in the context implementation psihodydaktik considered; implementation psihodydaktik considered in process control education primary schools. Proved that the components of the implementation process psyhodydaktik approach to creating educational environment in elementary school is: focus on current employment as a workshop; ways of establishing psychological contact to the audience; detection and neutralization of teaching the causes of negative mental states in the training of others. Proved it is indicated that the implementation of psychodydaktik approach to teaching is necessary, first of all, the preparation of future teachers by studying this discipline.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українки-
dc.subjectпсиходидактика початкової школиuk_UK
dc.subjectpsyhodydaktyka primary schoolsuk_UK
dc.subjectпрофесійна підготовка-
dc.subjectмайбутні учителі початкової школи-
dc.subjectосвітнє середовище-
dc.subjectprofess preparation-
dc.subjectupcoming teacher primary schools-
dc.subjecteducation environment-
dc.titleХарактеристика змісту «Психодидактики початкової школи» в контексті підготовки майбутніх учителівuk_UK
dc.title.alternativeCharacteristics content discipline «Psyhodydaktyka primary schools» in the context of the preparation future teachers.uk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Серія "Педагогічні науки", 2016, № 1 (303), т.2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5.PDF307,1 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.