Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9615
Title: Технологія особистісно орієнтованої освіти у фаховій підготовці майбутніх учителів початкової школи
Other Titles: Individually focused technologists of training in the professional training of primary school teachers.
Authors: Кравченко-Дзондза, Олена
Kravchenko-Dzondza, O.E.
Bibliographic description (Ukraine): Кравченко-Дзондза Олена. Технологія особистісно орієнтованої освіти у фаховій підготовці майбутніх учителів початкової школи / Олена Кравченко-Дзондза// Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки: серія педагогічні науки. – 2016. – № 1(303). – Т.2.- С.8-13
Issue Date: 2016
Date of entry: 16-Jun-2016
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: особистісно орієнтоване навчання
individually focused training
особистісно орієнтована технологія
принцип
тренінг
гра
дискусія
діалогічний метод навчання
комунікативний тренінг
рольова гра
ділова гра
individually focused technology
training
game
discussion
dialogic method of educating
communicative training
role play
business game
Abstract: У статті висвітлено теоретичні й методичні аспекти особистісно орієнтованого навчання. Розглянуто принципи, на яких ґрунтується використання технологій у педагогічних вищих навчальних закладах; визначено доробок педагогів у галузі прикладної педагогіки з даної проблеми. Обґрунтовано складові педагогічної технології. Автор розкриває характерні ознаки, умови й заходи щодо впровадження особистісно орієнтованої технології навчання у вищому навчальному закладі. Визначено методичні аспекти застосування окремих технологій (тренінгових, ігрових, діалогічних методів навчання) у професійній підготовці майбутнього вчителя початкової школи.In the article theoretical and methodical aspects of individually focused training are covered. Principles that there is base on the use of technologies in pedagogical higher educational establishments are considered; works of teachers are certain in industry of the applied pedagogics on this issue. The constituents of pedagogical technology are reasonable .The author covers characteristic attributes, conditions and actions on introduction in a higher educational institution. The methodical aspects of application of separate technologies (training, playing, dialogic methods of educating) are certain in professional preparation of future primary school teachers.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9615
Content type: Article
Appears in Collections:Серія "Педагогічні науки", 2016, № 1 (303), т.2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2.PDF298,46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.