Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9615
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКравченко-Дзондза, Олена-
dc.contributor.authorKravchenko-Dzondza, O.E.-
dc.date.accessioned2016-06-16T09:59:59Z-
dc.date.available2016-06-16T09:59:59Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationКравченко-Дзондза Олена. Технологія особистісно орієнтованої освіти у фаховій підготовці майбутніх учителів початкової школи / Олена Кравченко-Дзондза// Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки: серія педагогічні науки. – 2016. – № 1(303). – Т.2.- С.8-13-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9615-
dc.description.abstractУ статті висвітлено теоретичні й методичні аспекти особистісно орієнтованого навчання. Розглянуто принципи, на яких ґрунтується використання технологій у педагогічних вищих навчальних закладах; визначено доробок педагогів у галузі прикладної педагогіки з даної проблеми. Обґрунтовано складові педагогічної технології. Автор розкриває характерні ознаки, умови й заходи щодо впровадження особистісно орієнтованої технології навчання у вищому навчальному закладі. Визначено методичні аспекти застосування окремих технологій (тренінгових, ігрових, діалогічних методів навчання) у професійній підготовці майбутнього вчителя початкової школи.In the article theoretical and methodical aspects of individually focused training are covered. Principles that there is base on the use of technologies in pedagogical higher educational establishments are considered; works of teachers are certain in industry of the applied pedagogics on this issue. The constituents of pedagogical technology are reasonable .The author covers characteristic attributes, conditions and actions on introduction in a higher educational institution. The methodical aspects of application of separate technologies (training, playing, dialogic methods of educating) are certain in professional preparation of future primary school teachers.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українки-
dc.subjectособистісно орієнтоване навчанняuk_UK
dc.subjectindividually focused traininguk_UK
dc.subjectособистісно орієнтована технологія-
dc.subjectпринцип-
dc.subjectтренінг-
dc.subjectгра-
dc.subjectдискусія-
dc.subjectдіалогічний метод навчання-
dc.subjectкомунікативний тренінг-
dc.subjectрольова гра-
dc.subjectділова гра-
dc.subjectindividually focused technology-
dc.subjecttraining-
dc.subjectgame-
dc.subjectdiscussion-
dc.subjectdialogic method of educating-
dc.subjectcommunicative training-
dc.subjectrole play-
dc.subjectbusiness game-
dc.titleТехнологія особистісно орієнтованої освіти у фаховій підготовці майбутніх учителів початкової школиuk_UK
dc.title.alternativeIndividually focused technologists of training in the professional training of primary school teachers.uk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Серія "Педагогічні науки", 2016, № 1 (303), т.2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2.PDF298,46 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.