Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8494
Title: Стилістичні засоби створення корпоративного іміджу
Other Titles: The Stylistic Means of Corporate Image-Making
Authors: Іванців, О. В.
Ivantsiv, O. V.
Bibliographic description (Ukraine): Іванців О. Стилістичні засоби створення корпоративного іміджу/ О. Іванців // Науковий вісник Волинського національного університету імені Лесі Українки. Серія : Філологічні науки. Мовознавство. – Луцьк, 2012. – № 24. – С. 50–55.
Issue Date: 2012
Date of entry: 27-Feb-2016
Publisher: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: cугестія
suggestion
стилістичні засоби
stylistic means
корпоративний імідж
corporate image
Abstract: У статті систематизовано та проаналізовано стилістичні засоби реалізації сугестивного впливу в сучасному англомовному дискурсі корпоративного іміджмейкінгу. The article focuses on systematization and analysis of the stylistic means of suggestive influence in English discourse of corporate image-making.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8494
Content type: Article
Appears in Collections:Серія "Філологічні науки. Мовознавство", 2012, № 24(249)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
14.pdf1,36 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.