Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8494
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІванців, О. В.-
dc.contributor.authorIvantsiv, O. V.-
dc.date.accessioned2016-02-27T21:21:41Z-
dc.date.available2016-02-27T21:21:41Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationІванців О. Стилістичні засоби створення корпоративного іміджу/ О. Іванців // Науковий вісник Волинського національного університету імені Лесі Українки. Серія : Філологічні науки. Мовознавство. – Луцьк, 2012. – № 24. – С. 50–55.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 811.111’42-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8494-
dc.description.abstractУ статті систематизовано та проаналізовано стилістичні засоби реалізації сугестивного впливу в сучасному англомовному дискурсі корпоративного іміджмейкінгу. The article focuses on systematization and analysis of the stylistic means of suggestive influence in English discourse of corporate image-making.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectcугестіяuk_UK
dc.subjectsuggestionuk_UK
dc.subjectстилістичні засобиuk_UK
dc.subjectstylistic meansuk_UK
dc.subjectкорпоративний іміджuk_UK
dc.subjectcorporate imageuk_UK
dc.titleСтилістичні засоби створення корпоративного іміджуuk_UK
dc.title.alternativeThe Stylistic Means of Corporate Image-Makinguk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Серія "Філологічні науки. Мовознавство", 2012, № 24(249)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
14.pdf1,36 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.