Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8331
Назва: Аспекти спрямованості фізкультурно-оздоровчої роботи з урахуванням психофізіологічних особливостей дітей молодшого шкільного віку
Інші назви: Aspects of Orientation of Physical Culture and Health Improvement Activities Considering Psychophysiological Characteristics of Children of Junior School Age
Автори: Нєворова, Олена
Nyevorova, Olena
Черній, Валентина
Cherniy, Valentyna
Неворова, Людмила
Nyevorova, Lyudmyla
Бібліографічний опис: Нєворова, О. Аспекти спрямованості фізкультурно-оздоровчої роботи з урахуванням психофізіологічних особливостей дітей молодшого шкільного віку / О. Нєворова, В. Черній, Л. Нєворова // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. - Луцьк, 2015. - № 2(30). - С. 83-87.
Дата публікації: 2015
Дата внесення: 21-лют-2016
Видавництво: Східноєвропейський національний університеті імені Лесі Українки
Теми: фізкультурно-оздоровча робота
молодші школярі
психофізіологічні особливості
адаптація
нервова система
стресостійкість
physical culture and health improvement activity
junior pupils
psychophysiological peculiarities
adaptation
nervous system
stress tolerance
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено деякі аспекти організації фізкультурно-оздоровчої роботи в початковій школі. Актуальність проблеми обумовлена гострою потребою в зміні підходів щодо спрямованості фізкультурнооздоровчої роботи з урахуванням психофізіологічних особливостей школярів. У ході дослідження встановлено взаємозв’язок індивідуальних психофізіологічних особливостей організму з показниками стресостійкості в дітей молодшого шкільного віку; обґрунтовано ефективність організації процесу адаптації до фізичного навантаження в молодших школярів з урахуванням їхніх індивідуальних психофізіологічних особливостей задля попередження розвитку в них стресових станів. This article reveals some aspects of organization of physical culture and health improvement activity at elementary school. Topicality of the problem is predetermined by the urgent need in change of approaches to orientation of physical culture and health improvement activities taking into account psychophysiological peculiarities of pupils. During the study it was established interconnection of individual psychophysiological peculiarities of an organism with the indices of stress tolerance among children of junior school age; it is grounded the effectiveness of organization of the process of adaptation to physical loads among junior pupils taking into account their individual psychophysiological peculiarities for the purpose of preventing of stress conditions development.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8331
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2015, № 2 (30)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Олена Нєворова, Валентина Черній, Людмила Нєворова.pdf393,27 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.