Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8331
Title: Аспекти спрямованості фізкультурно-оздоровчої роботи з урахуванням психофізіологічних особливостей дітей молодшого шкільного віку
Other Titles: Aspects of Orientation of Physical Culture and Health Improvement Activities Considering Psychophysiological Characteristics of Children of Junior School Age
Authors: Нєворова, Олена
Nyevorova, Olena
Черній, Валентина
Cherniy, Valentyna
Неворова, Людмила
Nyevorova, Lyudmyla
Bibliographic description (Ukraine): Нєворова, О. Аспекти спрямованості фізкультурно-оздоровчої роботи з урахуванням психофізіологічних особливостей дітей молодшого шкільного віку / О. Нєворова, В. Черній, Л. Нєворова // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. - Луцьк, 2015. - № 2(30). - С. 83-87.
Issue Date: 2015
Date of entry: 21-Feb-2016
Publisher: Східноєвропейський національний університеті імені Лесі Українки
Keywords: фізкультурно-оздоровча робота
молодші школярі
психофізіологічні особливості
адаптація
нервова система
стресостійкість
physical culture and health improvement activity
junior pupils
psychophysiological peculiarities
adaptation
nervous system
stress tolerance
Abstract: У статті висвітлено деякі аспекти організації фізкультурно-оздоровчої роботи в початковій школі. Актуальність проблеми обумовлена гострою потребою в зміні підходів щодо спрямованості фізкультурнооздоровчої роботи з урахуванням психофізіологічних особливостей школярів. У ході дослідження встановлено взаємозв’язок індивідуальних психофізіологічних особливостей організму з показниками стресостійкості в дітей молодшого шкільного віку; обґрунтовано ефективність організації процесу адаптації до фізичного навантаження в молодших школярів з урахуванням їхніх індивідуальних психофізіологічних особливостей задля попередження розвитку в них стресових станів. This article reveals some aspects of organization of physical culture and health improvement activity at elementary school. Topicality of the problem is predetermined by the urgent need in change of approaches to orientation of physical culture and health improvement activities taking into account psychophysiological peculiarities of pupils. During the study it was established interconnection of individual psychophysiological peculiarities of an organism with the indices of stress tolerance among children of junior school age; it is grounded the effectiveness of organization of the process of adaptation to physical loads among junior pupils taking into account their individual psychophysiological peculiarities for the purpose of preventing of stress conditions development.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8331
Content type: Article
Appears in Collections:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2015, № 2 (30)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.