Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8331
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНєворова, Олена-
dc.contributor.authorNyevorova, Olena-
dc.contributor.authorЧерній, Валентина-
dc.contributor.authorCherniy, Valentyna-
dc.contributor.authorНеворова, Людмила-
dc.contributor.authorNyevorova, Lyudmyla-
dc.date.accessioned2016-02-21T10:45:04Z-
dc.date.available2016-02-21T10:45:04Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationНєворова, О. Аспекти спрямованості фізкультурно-оздоровчої роботи з урахуванням психофізіологічних особливостей дітей молодшого шкільного віку / О. Нєворова, В. Черній, Л. Нєворова // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. - Луцьк, 2015. - № 2(30). - С. 83-87.-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8331-
dc.description.abstractУ статті висвітлено деякі аспекти організації фізкультурно-оздоровчої роботи в початковій школі. Актуальність проблеми обумовлена гострою потребою в зміні підходів щодо спрямованості фізкультурнооздоровчої роботи з урахуванням психофізіологічних особливостей школярів. У ході дослідження встановлено взаємозв’язок індивідуальних психофізіологічних особливостей організму з показниками стресостійкості в дітей молодшого шкільного віку; обґрунтовано ефективність організації процесу адаптації до фізичного навантаження в молодших школярів з урахуванням їхніх індивідуальних психофізіологічних особливостей задля попередження розвитку в них стресових станів. This article reveals some aspects of organization of physical culture and health improvement activity at elementary school. Topicality of the problem is predetermined by the urgent need in change of approaches to orientation of physical culture and health improvement activities taking into account psychophysiological peculiarities of pupils. During the study it was established interconnection of individual psychophysiological peculiarities of an organism with the indices of stress tolerance among children of junior school age; it is grounded the effectiveness of organization of the process of adaptation to physical loads among junior pupils taking into account their individual psychophysiological peculiarities for the purpose of preventing of stress conditions development.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університеті імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectфізкультурно-оздоровча роботаuk_UK
dc.subjectмолодші школяріuk_UK
dc.subjectпсихофізіологічні особливостіuk_UK
dc.subjectадаптаціяuk_UK
dc.subjectнервова системаuk_UK
dc.subjectстресостійкістьuk_UK
dc.subjectphysical culture and health improvement activityuk_UK
dc.subjectjunior pupilsuk_UK
dc.subjectpsychophysiological peculiaritiesuk_UK
dc.subjectadaptationuk_UK
dc.subjectnervous systemuk_UK
dc.subjectstress toleranceuk_UK
dc.titleАспекти спрямованості фізкультурно-оздоровчої роботи з урахуванням психофізіологічних особливостей дітей молодшого шкільного вікуuk_UK
dc.title.alternativeAspects of Orientation of Physical Culture and Health Improvement Activities Considering Psychophysiological Characteristics of Children of Junior School Ageuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.udcУДК 373.5:796-
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2015, № 2 (30)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Олена Нєворова, Валентина Черній, Людмила Нєворова.pdf393,27 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.