Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8265
Назва: Статус числівника у журнальній рекламі косметики
Інші назви: The Status of Numeral in Cosmetics Magazine Advertising
Автори: Рева, Наталія Сергіївна
Reva, N. S.
Бібліографічний опис: Рева Н. Статус числівника у журнальній рекламі косметики / Н. Рева // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Серія: Філологічні науки. Мовознавство. – Луцьк, 2013. – № 20. – С. 235–238.
Дата публікації: 2013
Дата внесення: 20-лют-2016
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: рекламний текст
ad text
числівник
numeral
заголовок
heading
Короткий огляд (реферат): У статті здійснено спробу ідентифікувати числівник як репрезентант сектора нумеральних слів у журнальних рекламних текстах косметичних засобів для жінок. Уперше осмислено функціонування числівника в різних композиційних блоках досліджуваних текстів, сфокусовано увагу на його різних розрядах та варіантах представлення (на матеріалі англійської мови). Установлено, що кожному журнальному рекламному тексту косметичних засобів притаманний сектор нумеральних слів, серед якого основне місце займає кількісний числівник. Використання числівників у досліджуваних текстах специфічне: превага надається ідеографічним варіантам. У рекламі косметики числівник співвідноситься з позначенням кількісних характеристик референтів, виступає як семантичний атрибут, а в умовах контексту слугує засобом апроксимації, функціонує як гіпербола.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8265
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Серія "Філологічні науки. Мовознавство", 2013, № 20(269)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
54.pdf312,66 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.