Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8265
Title: Статус числівника у журнальній рекламі косметики
Other Titles: The Status of Numeral in Cosmetics Magazine Advertising
Authors: Рева, Наталія Сергіївна
Reva, N. S.
Bibliographic description (Ukraine): Рева Н. Статус числівника у журнальній рекламі косметики / Н. Рева // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Серія: Філологічні науки. Мовознавство. – Луцьк, 2013. – № 20. – С. 235–238.
Issue Date: 2013
Date of entry: 20-Feb-2016
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: рекламний текст
ad text
числівник
numeral
заголовок
heading
Abstract: У статті здійснено спробу ідентифікувати числівник як репрезентант сектора нумеральних слів у журнальних рекламних текстах косметичних засобів для жінок. Уперше осмислено функціонування числівника в різних композиційних блоках досліджуваних текстів, сфокусовано увагу на його різних розрядах та варіантах представлення (на матеріалі англійської мови). Установлено, що кожному журнальному рекламному тексту косметичних засобів притаманний сектор нумеральних слів, серед якого основне місце займає кількісний числівник. Використання числівників у досліджуваних текстах специфічне: превага надається ідеографічним варіантам. У рекламі косметики числівник співвідноситься з позначенням кількісних характеристик референтів, виступає як семантичний атрибут, а в умовах контексту слугує засобом апроксимації, функціонує як гіпербола.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8265
Content type: Article
Appears in Collections:Серія "Філологічні науки. Мовознавство", 2013, № 20(269)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
54.pdf312,66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.