Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8250
Title: Застосування методу, який ґрунтується на контенті, у навчанні іноземної мови студентів економічних спеціальностей (на базі навчально-методичного комплексу Intelligent business)
Other Titles: Applying Content-Based Instruction for Teaching Business English to Economics Students (on the Basis of the Teaching Complex Intelligent Business)
Authors: Савічук, Валентина Яківна
Savichuk, V. Ya.
Bibliographic description (Ukraine): Савічук В. Застосування методу, який ґрунтується на контенті, у навчанні іноземної мови студентів економічних спеціальностей (на базі навчально-методичного комплексу Intelligent business / В. Савічук // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Серія: Філологічні науки. Мовознавство. – Луцьк, 2013. – № 20. – С. 162–167.
Issue Date: 2013
Date of entry: 20-Feb-2016
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: навчання, яке грунтується на контенті
content-based Instruction
англійська мова для спеціальних цілей
English for Specific Purposes
ділова англійська мова
Business English
Abstract: Застосування методу, який ґрунтується на контенті для навчання ділової іноземної мови студентів економічних спеціальностей реалізовує методологічну парадигму, викладену в Загальноєвропейських Рекомендаціях із вивчення іноземних мов Ради Європи. Завдання роботи: проаналізувати як метод СВІ реалізовується засобами навчально-методичного комплексу з англійської мови для спеціальних цілей у галузі бізнесу та економіки Intelligent Business. У процесі дослідження застосовували критичний аналіз літературних джерел, вивчення та узагальнення позитивного досвіду викладання, спостереження та пробне навчання. Проведений аналіз доводить, що метод СВІ, застосований авторами комплексу Intelligent Business, використовує іноземну мову як засіб вивчення контенту/профільного матеріалу, а той, у свою чергу, є засобом вивчення іноземної мови. Applying content-based instruction for teaching Business English to Economics students realizes the methodological paradigm declared by the European Framework On Foreign Languages. The tasks of the work are to analyze the ways CBI is realized by means of the teaching complex in ESPBE Intelligent Business. The author applied the critical analysis of literary sources, learning and summarizing the positive teaching experience, observation and test teaching. The performed analysis proves that CBI applied by the authors of Intelligent Business uses the foreign language as a means of teaching content, and the latter, in its turn, serves as a means of learning the foreign language.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8250
Content type: Article
Appears in Collections:Серія "Філологічні науки. Мовознавство", 2013, № 20(269)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
39.pdf321,65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.