Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8250
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСавічук, Валентина Яківна-
dc.contributor.authorSavichuk, V. Ya.-
dc.date.accessioned2016-02-20T22:34:12Z-
dc.date.available2016-02-20T22:34:12Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationСавічук В. Застосування методу, який ґрунтується на контенті, у навчанні іноземної мови студентів економічних спеціальностей (на базі навчально-методичного комплексу Intelligent business / В. Савічук // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Серія: Філологічні науки. Мовознавство. – Луцьк, 2013. – № 20. – С. 162–167.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 81’243-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8250-
dc.description.abstractЗастосування методу, який ґрунтується на контенті для навчання ділової іноземної мови студентів економічних спеціальностей реалізовує методологічну парадигму, викладену в Загальноєвропейських Рекомендаціях із вивчення іноземних мов Ради Європи. Завдання роботи: проаналізувати як метод СВІ реалізовується засобами навчально-методичного комплексу з англійської мови для спеціальних цілей у галузі бізнесу та економіки Intelligent Business. У процесі дослідження застосовували критичний аналіз літературних джерел, вивчення та узагальнення позитивного досвіду викладання, спостереження та пробне навчання. Проведений аналіз доводить, що метод СВІ, застосований авторами комплексу Intelligent Business, використовує іноземну мову як засіб вивчення контенту/профільного матеріалу, а той, у свою чергу, є засобом вивчення іноземної мови. Applying content-based instruction for teaching Business English to Economics students realizes the methodological paradigm declared by the European Framework On Foreign Languages. The tasks of the work are to analyze the ways CBI is realized by means of the teaching complex in ESPBE Intelligent Business. The author applied the critical analysis of literary sources, learning and summarizing the positive teaching experience, observation and test teaching. The performed analysis proves that CBI applied by the authors of Intelligent Business uses the foreign language as a means of teaching content, and the latter, in its turn, serves as a means of learning the foreign language.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectнавчання, яке грунтується на контентіuk_UK
dc.subjectcontent-based Instructionuk_UK
dc.subjectанглійська мова для спеціальних цілейuk_UK
dc.subjectEnglish for Specific Purposesuk_UK
dc.subjectділова англійська моваuk_UK
dc.subjectBusiness Englishuk_UK
dc.titleЗастосування методу, який ґрунтується на контенті, у навчанні іноземної мови студентів економічних спеціальностей (на базі навчально-методичного комплексу Intelligent business)uk_UK
dc.title.alternativeApplying Content-Based Instruction for Teaching Business English to Economics Students (on the Basis of the Teaching Complex Intelligent Business)uk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Серія "Філологічні науки. Мовознавство", 2013, № 20(269)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
39.pdf321,65 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.