Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6777
Title: Компетентнісний підхід до вивчення дисциплін циклу безпеки життєдіяльності у вищих навчальних закладах
Other Titles: Competence Approach to Learning Cycle Disciplines of Life Safety in Higher Education Institutions
Authors: Кобилянський, Олександр
Kobylyanskyy, Olexandr
Bibliographic description (Ukraine): Кобилянський Олександр. Компетентнісний підхід до вивчення дисциплін циклу безпеки життєдіяльності у вищих навчальних закладах / О. Кобилянський // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки. Серія : Педагогічні науки / Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: І. О. Смолюк та ін.]. - Луцьк, 2013. - № 7 (256) : Педагогічні науки. - С.43-48.
Issue Date: 2013
Date of entry: 7-Aug-2015
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: безпека життєдіяльності, охорона праці, цивільний захист, компетентність
life safety, industrial safety, civil defense, competence
Abstract: Analyzed learning system regulatory disciplines cycle life safety in higher education. Identified problems of the existing training system: do not count interdisciplinary communication, not implemented the principle of continuity, no consistency and integration of theoretical and practical training. Проаналізовано систему навчання нормативних дисциплін циклу безпеки життєдіяльності у вищих на-вчальних закладах. Виділено проблеми теперішньої системи підготовки фахівців (не враховуються міжпред-метні зв’ язки; не реалізується принцип безперервності; відсутня інтеграція та узгодженість теоретичної і практичної підготовки). Схарактеризовано практичні аспекти вивчення студентами ВНЗ дисциплін циклу безпеки життєдіяльності в процесі підготовки до професійної діяльності. Consider practical aspects of the discipline cycle life safety university students in preparation for the profession.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6777
Content type: Article
Appears in Collections:Серія "Педагогічні науки", 2013, № 7 (256)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
9.pdf719,04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.