Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6777
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКобилянський, Олександр-
dc.contributor.authorKobylyanskyy, Olexandr-
dc.date.accessioned2015-08-07T10:30:32Z-
dc.date.available2015-08-07T10:30:32Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationКобилянський Олександр. Компетентнісний підхід до вивчення дисциплін циклу безпеки життєдіяльності у вищих навчальних закладах / О. Кобилянський // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки. Серія : Педагогічні науки / Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: І. О. Смолюк та ін.]. - Луцьк, 2013. - № 7 (256) : Педагогічні науки. - С.43-48.-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6777-
dc.description.abstractAnalyzed learning system regulatory disciplines cycle life safety in higher education. Identified problems of the existing training system: do not count interdisciplinary communication, not implemented the principle of continuity, no consistency and integration of theoretical and practical training. Проаналізовано систему навчання нормативних дисциплін циклу безпеки життєдіяльності у вищих на-вчальних закладах. Виділено проблеми теперішньої системи підготовки фахівців (не враховуються міжпред-метні зв’ язки; не реалізується принцип безперервності; відсутня інтеграція та узгодженість теоретичної і практичної підготовки). Схарактеризовано практичні аспекти вивчення студентами ВНЗ дисциплін циклу безпеки життєдіяльності в процесі підготовки до професійної діяльності. Consider practical aspects of the discipline cycle life safety university students in preparation for the profession.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українки-
dc.subjectбезпека життєдіяльності, охорона праці, цивільний захист, компетентністьuk_UK
dc.subjectlife safety, industrial safety, civil defense, competenceuk_UK
dc.titleКомпетентнісний підхід до вивчення дисциплін циклу безпеки життєдіяльності у вищих навчальних закладахuk_UK
dc.title.alternativeCompetence Approach to Learning Cycle Disciplines of Life Safety in Higher Education Institutionsuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Серія "Педагогічні науки", 2013, № 7 (256)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
9.pdf719,04 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.