Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6775
Title: Удосконалення професійної підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників засобами модельного підходу в побудові комп’ютерно-орієнтованого навчального середовища
Other Titles: Improving the Training of Future Officers-Borderguards’ of the Means of Model-Based Approach in Building a Computer-Oriented Educational Environment.
Authors: Войцехівський, Олексій
Voitsekhivsky, Olexiy
Bibliographic description (Ukraine): Войцехівський Олексій. Удосконалення професійної підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників засобами модельного підходу в побудові комп’ютерно-орієнтованого навчального середовища О. Войцехівський// Науковий вісник Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки. Серія : Педагогічні науки / Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: І. О. Смолюк та ін.]. - Луцьк, 2013. - № 7 (256) : Педагогічні науки. - С. 32-35.
Issue Date: 2013
Date of entry: 7-Aug-2015
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: офіцери-прикордонники, професійна підготовка, інформаційні технології, модельний підхід
officers-border guards, professional training, information technologies, model approach.
Abstract: Упровадження передових європейських технологій освіти, нової моделі захисту національних інтересів України на державному кордоні наполегливо вимагає відповідного рівня підготовки офіцерів-прикордонників будь-якого фаху до застосування технічних засобів охорони кордону, які на сучасному етапі стають невід’єм-ним компонентом системи охорони кордону. Тому проблема пошуку нових підходів щодо вдосконалення професійної підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників, наближення їх рівня професійної підготовки до загальносвітових показників є актуальною. Висвітлено питання вдосконалення професійної підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників засобами модельного підходу в побудові комп’ютерно-орієнтованого навчального середовища (змістова модель, яка може мати структурний або функціональний характер; логіко-математична модель; комп’ютерна (імітаційна) модель). Визначено, що невідповідність ресурсів діяльності педагогічної системи, ресурсів мотивації діяльності учасників навчально-виховного процесу, складу і параметрів систем засобів навчання призводять до зниження ефективності навчально-виховного процесу, якості професійної підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників. The introduction of advanced European technologies of education, the new model of protection of the national interests of Ukraine on the state border urgently requires an appropriate level of training of officers-borderguards any of the speciality to the application of technical means of border protection, which at the present stage become an integral component of the system of border protection. Therefore, the problem of the search for new approaches to the improvement of professional training of future officers-borderguards’, approaching the level of their professional training to international standards is up to date. Considered are the issues of improvement of professional training of future officers-borderguards of the means of model-based approach in building a computer-oriented educational environment. The additions included: the content model, which may have structural and functional character; logical-mathematical model, computer (simulation) model. Determined that the disparity of resources the activities of the educational system, the resources of the motivations of the participants of the educational process, the composition and parameters of the systems of training facilities, lead to decrease of efficiency of educational process, quality of training of future officers-borderguards’.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6775
Content type: Article
Appears in Collections:Серія "Педагогічні науки", 2013, № 7 (256)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7.pdf795,25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.