Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6775
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВойцехівський, Олексій-
dc.contributor.authorVoitsekhivsky, Olexiy-
dc.date.accessioned2015-08-07T10:17:09Z-
dc.date.available2015-08-07T10:17:09Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationВойцехівський Олексій. Удосконалення професійної підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників засобами модельного підходу в побудові комп’ютерно-орієнтованого навчального середовища О. Войцехівський// Науковий вісник Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки. Серія : Педагогічні науки / Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: І. О. Смолюк та ін.]. - Луцьк, 2013. - № 7 (256) : Педагогічні науки. - С. 32-35.-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6775-
dc.description.abstractУпровадження передових європейських технологій освіти, нової моделі захисту національних інтересів України на державному кордоні наполегливо вимагає відповідного рівня підготовки офіцерів-прикордонників будь-якого фаху до застосування технічних засобів охорони кордону, які на сучасному етапі стають невід’єм-ним компонентом системи охорони кордону. Тому проблема пошуку нових підходів щодо вдосконалення професійної підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників, наближення їх рівня професійної підготовки до загальносвітових показників є актуальною. Висвітлено питання вдосконалення професійної підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників засобами модельного підходу в побудові комп’ютерно-орієнтованого навчального середовища (змістова модель, яка може мати структурний або функціональний характер; логіко-математична модель; комп’ютерна (імітаційна) модель). Визначено, що невідповідність ресурсів діяльності педагогічної системи, ресурсів мотивації діяльності учасників навчально-виховного процесу, складу і параметрів систем засобів навчання призводять до зниження ефективності навчально-виховного процесу, якості професійної підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників. The introduction of advanced European technologies of education, the new model of protection of the national interests of Ukraine on the state border urgently requires an appropriate level of training of officers-borderguards any of the speciality to the application of technical means of border protection, which at the present stage become an integral component of the system of border protection. Therefore, the problem of the search for new approaches to the improvement of professional training of future officers-borderguards’, approaching the level of their professional training to international standards is up to date. Considered are the issues of improvement of professional training of future officers-borderguards of the means of model-based approach in building a computer-oriented educational environment. The additions included: the content model, which may have structural and functional character; logical-mathematical model, computer (simulation) model. Determined that the disparity of resources the activities of the educational system, the resources of the motivations of the participants of the educational process, the composition and parameters of the systems of training facilities, lead to decrease of efficiency of educational process, quality of training of future officers-borderguards’.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українки-
dc.subjectофіцери-прикордонники, професійна підготовка, інформаційні технології, модельний підхідuk_UK
dc.subjectofficers-border guards, professional training, information technologies, model approach.uk_UK
dc.titleУдосконалення професійної підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників засобами модельного підходу в побудові комп’ютерно-орієнтованого навчального середовищаuk_UK
dc.title.alternativeImproving the Training of Future Officers-Borderguards’ of the Means of Model-Based Approach in Building a Computer-Oriented Educational Environment.uk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Серія "Педагогічні науки", 2013, № 7 (256)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7.pdf795,25 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.