Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29734
Назва: Теоретико-методичні засади використання різноманітних форм тестового контролю для оцінювання математичних компетентностей учнів
Автори: Артишук, Богдана Олександрівна
Приналежність: Кафедра математичного аналізу і статистики
014 Середня освіта (Математика)
Бібліографічний опис: Артишук Б. О. Теоретико-методичні засади використання різноманітних форм тестового контролю для оцінювання математичних компетентностей учнів : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014 Середня освіта (Математика) / наук. керівник О. Л. Швай; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 63 с.
Дата публікації: 2025
Дата внесення: 10-гру-2025
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Науковий керівник: Швай, Ольга Леонідівна
Теми: тестовий контроль
математична компетентність
оцінювання
тестові завдання
методичні рекомендації
математична освіта
Короткий огляд (реферат): Магістерська робота присвячена теоретичному обґрунтуванню та розробленню методичних рекомендацій щодо використання різноманітних форм тестового контролю для оцінювання математичних компетентностей учнів закладів загальної середньої освіти. У межах дослідження проаналізовано сутність тестового контролю як сучасного засобу педагогічного оцінювання, його місце в структурі компетентнісного підходу та вимоги до організації ефективного контролю навчальних досягнень у галузі математики.У роботі розкрито зміст поняття «математична компетентність», визначено її структуру та критерії оцінювання. Обґрунтовано дидактичні можливості різних форм тестових завдань — закритих, відкритих, комбінованих та компетентнісно орієнтованих — з позицій їх відповідності рівням сформованості предметних і ключових компетентностей учнів. На основі аналізу психолого-педагогічних джерел і навчальної практики розроблено рекомендації щодо побудови якісних тестів, добору оптимальних форм тестового контролю та інтерпретації результатів тестування.Експериментальна частина дослідження підтвердила ефективність запропонованих підходів: використання різноманітних форм тестового контролю сприяло підвищенню рівня математичних компетентностей учнів, розвитку логічного мислення, здатності до аналізу, самоконтролю та розв’язування практико-орієнтованих задач. Отримані результати засвідчили доцільність упровадження розроблених рекомендацій у практику викладання математики.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29734
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:FITM_KR (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
artyshuk_2025.pdf1,03 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.