Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29734
Title: Теоретико-методичні засади використання різноманітних форм тестового контролю для оцінювання математичних компетентностей учнів
Authors: Артишук, Богдана Олександрівна
Affiliation: Кафедра математичного аналізу і статистики
014 Середня освіта (Математика)
Bibliographic description (Ukraine): Артишук Б. О. Теоретико-методичні засади використання різноманітних форм тестового контролю для оцінювання математичних компетентностей учнів : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014 Середня освіта (Математика) / наук. керівник О. Л. Швай; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 63 с.
Issue Date: 2025
Date of entry: 10-Dec-2025
Publisher: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Supervisor: Швай, Ольга Леонідівна
Keywords: тестовий контроль
математична компетентність
оцінювання
тестові завдання
методичні рекомендації
математична освіта
Abstract: Магістерська робота присвячена теоретичному обґрунтуванню та розробленню методичних рекомендацій щодо використання різноманітних форм тестового контролю для оцінювання математичних компетентностей учнів закладів загальної середньої освіти. У межах дослідження проаналізовано сутність тестового контролю як сучасного засобу педагогічного оцінювання, його місце в структурі компетентнісного підходу та вимоги до організації ефективного контролю навчальних досягнень у галузі математики.У роботі розкрито зміст поняття «математична компетентність», визначено її структуру та критерії оцінювання. Обґрунтовано дидактичні можливості різних форм тестових завдань — закритих, відкритих, комбінованих та компетентнісно орієнтованих — з позицій їх відповідності рівням сформованості предметних і ключових компетентностей учнів. На основі аналізу психолого-педагогічних джерел і навчальної практики розроблено рекомендації щодо побудови якісних тестів, добору оптимальних форм тестового контролю та інтерпретації результатів тестування.Експериментальна частина дослідження підтвердила ефективність запропонованих підходів: використання різноманітних форм тестового контролю сприяло підвищенню рівня математичних компетентностей учнів, розвитку логічного мислення, здатності до аналізу, самоконтролю та розв’язування практико-орієнтованих задач. Отримані результати засвідчили доцільність упровадження розроблених рекомендацій у практику викладання математики.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29734
Content type: Master Thesis
Appears in Collections:FITM_KR (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
artyshuk_2025.pdf1,03 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.