Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29734| Назва: | Теоретико-методичні засади використання різноманітних форм тестового контролю для оцінювання математичних компетентностей учнів |
| Автори: | Артишук, Богдана Олександрівна |
| Приналежність: | Кафедра математичного аналізу і статистики 014 Середня освіта (Математика) |
| Бібліографічний опис: | Артишук Б. О. Теоретико-методичні засади використання різноманітних форм тестового контролю для оцінювання математичних компетентностей учнів : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014 Середня освіта (Математика) / наук. керівник О. Л. Швай; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 63 с. |
| Дата публікації: | 2025 |
| Дата внесення: | 10-гру-2025 |
| Видавництво: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Науковий керівник: | Швай, Ольга Леонідівна |
| Теми: | тестовий контроль математична компетентність оцінювання тестові завдання методичні рекомендації математична освіта |
| Короткий огляд (реферат): | Магістерська робота присвячена теоретичному обґрунтуванню та розробленню методичних рекомендацій щодо використання різноманітних форм тестового контролю для оцінювання математичних компетентностей учнів закладів загальної середньої освіти. У межах дослідження проаналізовано сутність тестового контролю як сучасного засобу педагогічного оцінювання, його місце в структурі компетентнісного підходу та вимоги до організації ефективного контролю навчальних досягнень у галузі математики.У роботі розкрито зміст поняття «математична компетентність», визначено її структуру та критерії оцінювання. Обґрунтовано дидактичні можливості різних форм тестових завдань — закритих, відкритих, комбінованих та компетентнісно орієнтованих — з позицій їх відповідності рівням сформованості предметних і ключових компетентностей учнів. На основі аналізу психолого-педагогічних джерел і навчальної практики розроблено рекомендації щодо побудови якісних тестів, добору оптимальних форм тестового контролю та інтерпретації результатів тестування.Експериментальна частина дослідження підтвердила ефективність запропонованих підходів: використання різноманітних форм тестового контролю сприяло підвищенню рівня математичних компетентностей учнів, розвитку логічного мислення, здатності до аналізу, самоконтролю та розв’язування практико-орієнтованих задач. Отримані результати засвідчили доцільність упровадження розроблених рекомендацій у практику викладання математики. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29734 |
| Тип вмісту: | Master Thesis |
| Розташовується у зібраннях: | FITM_KR (2025) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| artyshuk_2025.pdf | 1,03 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.