Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29734
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorШвай, Ольга Леонідівна-
dc.contributor.authorАртишук, Богдана Олександрівна-
dc.date.accessioned2025-12-10T10:39:27Z-
dc.date.available2025-12-10T10:39:27Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationАртишук Б. О. Теоретико-методичні засади використання різноманітних форм тестового контролю для оцінювання математичних компетентностей учнів : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014 Середня освіта (Математика) / наук. керівник О. Л. Швай; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 63 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29734-
dc.description.abstractМагістерська робота присвячена теоретичному обґрунтуванню та розробленню методичних рекомендацій щодо використання різноманітних форм тестового контролю для оцінювання математичних компетентностей учнів закладів загальної середньої освіти. У межах дослідження проаналізовано сутність тестового контролю як сучасного засобу педагогічного оцінювання, його місце в структурі компетентнісного підходу та вимоги до організації ефективного контролю навчальних досягнень у галузі математики.У роботі розкрито зміст поняття «математична компетентність», визначено її структуру та критерії оцінювання. Обґрунтовано дидактичні можливості різних форм тестових завдань — закритих, відкритих, комбінованих та компетентнісно орієнтованих — з позицій їх відповідності рівням сформованості предметних і ключових компетентностей учнів. На основі аналізу психолого-педагогічних джерел і навчальної практики розроблено рекомендації щодо побудови якісних тестів, добору оптимальних форм тестового контролю та інтерпретації результатів тестування.Експериментальна частина дослідження підтвердила ефективність запропонованих підходів: використання різноманітних форм тестового контролю сприяло підвищенню рівня математичних компетентностей учнів, розвитку логічного мислення, здатності до аналізу, самоконтролю та розв’язування практико-орієнтованих задач. Отримані результати засвідчили доцільність упровадження розроблених рекомендацій у практику викладання математики.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectтестовий контрольuk_UK
dc.subjectматематична компетентністьuk_UK
dc.subjectоцінюванняuk_UK
dc.subjectтестові завданняuk_UK
dc.subjectметодичні рекомендаціїuk_UK
dc.subjectматематична освітаuk_UK
dc.titleТеоретико-методичні засади використання різноманітних форм тестового контролю для оцінювання математичних компетентностей учнівuk_UK
dc.typeMaster Thesisuk_UK
dc.contributor.affiliationКафедра математичного аналізу і статистикиuk_UK
dc.contributor.affiliation014 Середня освіта (Математика)uk_UK
Розташовується у зібраннях:FITM_KR (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
artyshuk_2025.pdf1,03 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.