Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29061
Назва: Особливості корекційної роботи з тривожністю у дітей з особливими освітніми потребами
Автори: Мельник, Вікторія Валеріївна
Приналежність: Кафедра практичної психології та психодіагностики
053 Психологія
Бібліографічний опис: Мельник В. В. Особливості корекційної роботи з тривожністю у дітей з особливими освітніми потребами : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 053 Психологія / наук. кер. Г. А. Козак ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 70 с.
Дата публікації: 2025
Дата внесення: 13-лис-2025
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Науковий керівник: Козак, Галина Анатоліївна
Теми: тривожність
корекційна програма
діти дошкільного віку
особливі освітні потреби
емоційна саморегуляція
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню проявів тривожності у дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами, а також розробці корекційної програми, спрямованої на зниження рівня тривожності, розвиток емоційної саморегуляції та формування почуття психологічної безпеки. У першому розділі представлено теоретико-методологічні засади дослідження, розкрито сучасні наукові підходи до проблеми тривожності дітей дошкільного віку, зокрема з особливими освітніми потребами, охарактеризовано її види, рівні та чинники формування. Другий розділ має емпіричний характер і містить опис методик дослідження та результати діагностики тривожності у дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами. Порівняльний аналіз даних контрольної та експериментальної груп дав змогу виявити особливості емоційного стану дітей цієї категорії та визначити напрями подальшої корекційної роботи. У третьому розділі розроблено корекційну програму, спрямовану на подолання підвищеної тривожності у дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами. Програма поєднує ігрові, релаксаційні та арт-терапевтичні методи, які допомагають формувати позитивне самосприйняття, впевненість у власних силах і покращення міжособистісної взаємодії. Результати дослідження мають практичне значення для практичних психологів, педагогів і фахівців інклюзивної освіти, які працюють із дітьми, що мають особливі освітні потреби, у системі дошкільної освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29061
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:FPsy_KR (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
melʹnyk_2025.pdf1,06 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.