Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29061
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorКозак, Галина Анатоліївна-
dc.contributor.authorМельник, Вікторія Валеріївна-
dc.date.accessioned2025-11-13T11:51:21Z-
dc.date.available2025-11-13T11:51:21Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationМельник В. В. Особливості корекційної роботи з тривожністю у дітей з особливими освітніми потребами : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 053 Психологія / наук. кер. Г. А. Козак ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 70 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29061-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена дослідженню проявів тривожності у дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами, а також розробці корекційної програми, спрямованої на зниження рівня тривожності, розвиток емоційної саморегуляції та формування почуття психологічної безпеки. У першому розділі представлено теоретико-методологічні засади дослідження, розкрито сучасні наукові підходи до проблеми тривожності дітей дошкільного віку, зокрема з особливими освітніми потребами, охарактеризовано її види, рівні та чинники формування. Другий розділ має емпіричний характер і містить опис методик дослідження та результати діагностики тривожності у дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами. Порівняльний аналіз даних контрольної та експериментальної груп дав змогу виявити особливості емоційного стану дітей цієї категорії та визначити напрями подальшої корекційної роботи. У третьому розділі розроблено корекційну програму, спрямовану на подолання підвищеної тривожності у дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами. Програма поєднує ігрові, релаксаційні та арт-терапевтичні методи, які допомагають формувати позитивне самосприйняття, впевненість у власних силах і покращення міжособистісної взаємодії. Результати дослідження мають практичне значення для практичних психологів, педагогів і фахівців інклюзивної освіти, які працюють із дітьми, що мають особливі освітні потреби, у системі дошкільної освіти.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectтривожністьuk_UK
dc.subjectкорекційна програмаuk_UK
dc.subjectдіти дошкільного вікуuk_UK
dc.subjectособливі освітні потребиuk_UK
dc.subjectемоційна саморегуляціяuk_UK
dc.titleОсобливості корекційної роботи з тривожністю у дітей з особливими освітніми потребамиuk_UK
dc.typeMaster Thesisuk_UK
dc.contributor.affiliationКафедра практичної психології та психодіагностикиuk_UK
dc.contributor.affiliation053 Психологіяuk_UK
Розташовується у зібраннях:FPsy_KR (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
melʹnyk_2025.pdf1,06 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.