Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29061
Title: Особливості корекційної роботи з тривожністю у дітей з особливими освітніми потребами
Authors: Мельник, Вікторія Валеріївна
Affiliation: Кафедра практичної психології та психодіагностики
053 Психологія
Bibliographic description (Ukraine): Мельник В. В. Особливості корекційної роботи з тривожністю у дітей з особливими освітніми потребами : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 053 Психологія / наук. кер. Г. А. Козак ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 70 с.
Issue Date: 2025
Date of entry: 13-Nov-2025
Publisher: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Supervisor: Козак, Галина Анатоліївна
Keywords: тривожність
корекційна програма
діти дошкільного віку
особливі освітні потреби
емоційна саморегуляція
Abstract: Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню проявів тривожності у дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами, а також розробці корекційної програми, спрямованої на зниження рівня тривожності, розвиток емоційної саморегуляції та формування почуття психологічної безпеки. У першому розділі представлено теоретико-методологічні засади дослідження, розкрито сучасні наукові підходи до проблеми тривожності дітей дошкільного віку, зокрема з особливими освітніми потребами, охарактеризовано її види, рівні та чинники формування. Другий розділ має емпіричний характер і містить опис методик дослідження та результати діагностики тривожності у дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами. Порівняльний аналіз даних контрольної та експериментальної груп дав змогу виявити особливості емоційного стану дітей цієї категорії та визначити напрями подальшої корекційної роботи. У третьому розділі розроблено корекційну програму, спрямовану на подолання підвищеної тривожності у дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами. Програма поєднує ігрові, релаксаційні та арт-терапевтичні методи, які допомагають формувати позитивне самосприйняття, впевненість у власних силах і покращення міжособистісної взаємодії. Результати дослідження мають практичне значення для практичних психологів, педагогів і фахівців інклюзивної освіти, які працюють із дітьми, що мають особливі освітні потреби, у системі дошкільної освіти.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29061
Content type: Master Thesis
Appears in Collections:FPsy_KR (2025)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
melʹnyk_2025.pdf1,06 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.