Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29061| Назва: | Особливості корекційної роботи з тривожністю у дітей з особливими освітніми потребами |
| Автори: | Мельник, Вікторія Валеріївна |
| Приналежність: | Кафедра практичної психології та психодіагностики 053 Психологія |
| Бібліографічний опис: | Мельник В. В. Особливості корекційної роботи з тривожністю у дітей з особливими освітніми потребами : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 053 Психологія / наук. кер. Г. А. Козак ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 70 с. |
| Дата публікації: | 2025 |
| Дата внесення: | 13-лис-2025 |
| Видавництво: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Науковий керівник: | Козак, Галина Анатоліївна |
| Теми: | тривожність корекційна програма діти дошкільного віку особливі освітні потреби емоційна саморегуляція |
| Короткий огляд (реферат): | Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню проявів тривожності у дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами, а також розробці корекційної програми, спрямованої на зниження рівня тривожності, розвиток емоційної саморегуляції та формування почуття психологічної безпеки. У першому розділі представлено теоретико-методологічні засади дослідження, розкрито сучасні наукові підходи до проблеми тривожності дітей дошкільного віку, зокрема з особливими освітніми потребами, охарактеризовано її види, рівні та чинники формування. Другий розділ має емпіричний характер і містить опис методик дослідження та результати діагностики тривожності у дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами. Порівняльний аналіз даних контрольної та експериментальної груп дав змогу виявити особливості емоційного стану дітей цієї категорії та визначити напрями подальшої корекційної роботи. У третьому розділі розроблено корекційну програму, спрямовану на подолання підвищеної тривожності у дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами. Програма поєднує ігрові, релаксаційні та арт-терапевтичні методи, які допомагають формувати позитивне самосприйняття, впевненість у власних силах і покращення міжособистісної взаємодії. Результати дослідження мають практичне значення для практичних психологів, педагогів і фахівців інклюзивної освіти, які працюють із дітьми, що мають особливі освітні потреби, у системі дошкільної освіти. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29061 |
| Тип вмісту: | Master Thesis |
| Розташовується у зібраннях: | FPsy_KR (2025) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| melʹnyk_2025.pdf | 1,06 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.