Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28911
Назва: Вплив культурної адаптації на ефективність міжнародних маркетингових стратегій
Автори: Ющишина, Лариса Олексіївна
Приналежність: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Бібліографічний опис: Ющишина Л. О. Вплив культурної адаптації на ефективність міжнародних маркетингових стратегій. Сучасні технології маркетингу: матеріали II Всеукраїнської наук. практ. конф.; 13 травня 2025 р., м. Луцьк / упоряд., відп. ред. проф. В. С. Рейкін. Луцьк, 2025. С. 123-126
Конференція/захід: Сучасні технології маркетингу
Дата публікації: 2025
Дата внесення: 6-лис-2025
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Вежа-Друк
Теми: міжкультурна комунікація
культурна адаптація
міжнародні маркетингові стратегії
Діапазон сторінок: 123-126
Короткий огляд (реферат): У роботі висвітлено значення культурної обізнаності у міжнародному маркетингу. Показано, що врахування культурних відмінностей підвищує ефективність реклами, запобігає комунікаційним помилкам і сприяє зміцненню довіри до бренду. Наголошено, що культурна компетентність є ключовою умовою конкурентоспроможності компаній на глобальному ринку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28911
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FEU)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yushchychyna_zbirnyk-konfer-2025.pdf1,42 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.