Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28911
Title: Вплив культурної адаптації на ефективність міжнародних маркетингових стратегій
Authors: Ющишина, Лариса Олексіївна
Affiliation: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Bibliographic description (Ukraine): Ющишина Л. О. Вплив культурної адаптації на ефективність міжнародних маркетингових стратегій. Сучасні технології маркетингу: матеріали II Всеукраїнської наук. практ. конф.; 13 травня 2025 р., м. Луцьк / упоряд., відп. ред. проф. В. С. Рейкін. Луцьк, 2025. С. 123-126
Conference/Event: Сучасні технології маркетингу
Issue Date: 2025
Date of entry: 6-Nov-2025
Publisher: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Country (code): UA
Place of the edition/event: Вежа-Друк
Keywords: міжкультурна комунікація
культурна адаптація
міжнародні маркетингові стратегії
Page range: 123-126
Abstract: У роботі висвітлено значення культурної обізнаності у міжнародному маркетингу. Показано, що врахування культурних відмінностей підвищує ефективність реклами, запобігає комунікаційним помилкам і сприяє зміцненню довіри до бренду. Наголошено, що культурна компетентність є ключовою умовою конкурентоспроможності компаній на глобальному ринку.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28911
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Наукові роботи (FEU)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yushchychyna_zbirnyk-konfer-2025.pdf1,42 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.