Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28911
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЮщишина, Лариса Олексіївна-
dc.date.accessioned2025-11-06T12:30:29Z-
dc.date.available2025-11-06T12:30:29Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЮщишина Л. О. Вплив культурної адаптації на ефективність міжнародних маркетингових стратегій. Сучасні технології маркетингу: матеріали II Всеукраїнської наук. практ. конф.; 13 травня 2025 р., м. Луцьк / упоряд., відп. ред. проф. В. С. Рейкін. Луцьк, 2025. С. 123-126uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28911-
dc.description.abstractУ роботі висвітлено значення культурної обізнаності у міжнародному маркетингу. Показано, що врахування культурних відмінностей підвищує ефективність реклами, запобігає комунікаційним помилкам і сприяє зміцненню довіри до бренду. Наголошено, що культурна компетентність є ключовою умовою конкурентоспроможності компаній на глобальному ринку.uk_UK
dc.format.extent123-126-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectміжкультурна комунікаціяuk_UK
dc.subjectкультурна адаптаціяuk_UK
dc.subjectміжнародні маркетингові стратегіїuk_UK
dc.titleВплив культурної адаптації на ефективність міжнародних маркетингових стратегійuk_UK
dc.typeConference Abstractuk_UK
dc.citation.conferenceСучасні технології маркетингу-
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.coverage.placenameВежа-Друкuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FEU)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yushchychyna_zbirnyk-konfer-2025.pdf1,42 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.