Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28564
Назва: | Методика використання ігор на уроках англійської мови для розвитку мовленнєвих навичок учнів Нової української школи |
Автори: | Шамрило, Вікторія Сергіївна |
Приналежність: | Кафедра практики англійської мови 014 Середня освіта (Англійська мова та зарубіжна література) |
Бібліографічний опис: | Шамрило В. С. Методика використання ігор на уроках англійської мови для розвитку мовленнєвих навичок учнів Нової української школи : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014 Середня освіта (Англійська мова та зарубіжна література) / наук. кер. Е. К. Коляда ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 65 с. |
Дата публікації: | 2024 |
Дата внесення: | 1-жов-2025 |
Видавництво: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
Науковий керівник: | Коляда, Еліна Калениківна |
Теми: | іншомовна компетенція ігровий метод дидактична гра методи навчання методика викладання англійської мови |
Короткий огляд (реферат): | Магістерська робота присвячена теоретичному обґрунтуванню та практичній реалізації методики використання ігор на уроках англійської мови для розвитку мовленнєвих навичок учнів НУШ. У першому розділі «Теоретичний аналіз використання ігор на уроках англійської мови для розвитку мовленнєвих навичок учнів НУШ» розглянуто значення ігор у навчанні англійської мови, встановлено особливості розвитку мовленнєвих навичок за принципами, визначеними умовами Нової Української Школи. Другий розділ «Методика використання ігор на уроках англійської мови для розвитку мовленнєвої комунікації в умовах НУШ» присвячено вибору методів та інструментів для емпіричного дослідження та опису педагогічного експерименту. У третьому розділі «Практичні аспекти використання ігор на уроках англійської мови в НУШ» розроблено ігри для розвитку мовленнєвих навичок, запропоновано уроки із використанням авторських ігор, а також узагальнено результати педагогічного експерименту. Загалом, цей розділ продемонстрував, що інтеграція ігор в освітній процес є потужним інструментом для формування ефективної освітньої практики. У висновках до кожного розділу систематизовано та оцінено отримані результати, вказано на їхнє значення для практичного застосування в освітньому процесі та внесок в область методики викладання англійської мови. Загальні висновки роботи підкреслюють важливість використання дидактичних ігор на уроках англійської мови для розвитку мовленнєвих навичок учнів НУШ. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28564 |
Тип вмісту: | Master Thesis |
Розташовується у зібраннях: | FIF_KR (2024) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Shamrylo_2024.pdf | 1,1 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.