Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28564
Title: | Методика використання ігор на уроках англійської мови для розвитку мовленнєвих навичок учнів Нової української школи |
Authors: | Шамрило, Вікторія Сергіївна |
Affiliation: | Кафедра практики англійської мови 014 Середня освіта (Англійська мова та зарубіжна література) |
Bibliographic description (Ukraine): | Шамрило В. С. Методика використання ігор на уроках англійської мови для розвитку мовленнєвих навичок учнів Нової української школи : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014 Середня освіта (Англійська мова та зарубіжна література) / наук. кер. Е. К. Коляда ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 65 с. |
Issue Date: | 2024 |
Date of entry: | 1-Oct-2025 |
Publisher: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
Supervisor: | Коляда, Еліна Калениківна |
Keywords: | іншомовна компетенція ігровий метод дидактична гра методи навчання методика викладання англійської мови |
Abstract: | Магістерська робота присвячена теоретичному обґрунтуванню та практичній реалізації методики використання ігор на уроках англійської мови для розвитку мовленнєвих навичок учнів НУШ. У першому розділі «Теоретичний аналіз використання ігор на уроках англійської мови для розвитку мовленнєвих навичок учнів НУШ» розглянуто значення ігор у навчанні англійської мови, встановлено особливості розвитку мовленнєвих навичок за принципами, визначеними умовами Нової Української Школи. Другий розділ «Методика використання ігор на уроках англійської мови для розвитку мовленнєвої комунікації в умовах НУШ» присвячено вибору методів та інструментів для емпіричного дослідження та опису педагогічного експерименту. У третьому розділі «Практичні аспекти використання ігор на уроках англійської мови в НУШ» розроблено ігри для розвитку мовленнєвих навичок, запропоновано уроки із використанням авторських ігор, а також узагальнено результати педагогічного експерименту. Загалом, цей розділ продемонстрував, що інтеграція ігор в освітній процес є потужним інструментом для формування ефективної освітньої практики. У висновках до кожного розділу систематизовано та оцінено отримані результати, вказано на їхнє значення для практичного застосування в освітньому процесі та внесок в область методики викладання англійської мови. Загальні висновки роботи підкреслюють важливість використання дидактичних ігор на уроках англійської мови для розвитку мовленнєвих навичок учнів НУШ. |
URI: | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28564 |
Content type: | Master Thesis |
Appears in Collections: | FIF_KR (2024) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Shamrylo_2024.pdf | 1,1 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.