Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28564
Title: Методика використання ігор на уроках англійської мови для розвитку мовленнєвих навичок учнів Нової української школи
Authors: Шамрило, Вікторія Сергіївна
Affiliation: Кафедра практики англійської мови
014 Середня освіта (Англійська мова та зарубіжна література)
Bibliographic description (Ukraine): Шамрило В. С. Методика використання ігор на уроках англійської мови для розвитку мовленнєвих навичок учнів Нової української школи : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014 Середня освіта (Англійська мова та зарубіжна література) / наук. кер. Е. К. Коляда ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 65 с.
Issue Date: 2024
Date of entry: 1-Oct-2025
Publisher: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Supervisor: Коляда, Еліна Калениківна
Keywords: іншомовна компетенція
ігровий метод
дидактична гра
методи навчання
методика викладання англійської мови
Abstract: Магістерська робота присвячена теоретичному обґрунтуванню та практичній реалізації методики використання ігор на уроках англійської мови для розвитку мовленнєвих навичок учнів НУШ. У першому розділі «Теоретичний аналіз використання ігор на уроках англійської мови для розвитку мовленнєвих навичок учнів НУШ» розглянуто значення ігор у навчанні англійської мови, встановлено особливості розвитку мовленнєвих навичок за принципами, визначеними умовами Нової Української Школи. Другий розділ «Методика використання ігор на уроках англійської мови для розвитку мовленнєвої комунікації в умовах НУШ» присвячено вибору методів та інструментів для емпіричного дослідження та опису педагогічного експерименту. У третьому розділі «Практичні аспекти використання ігор на уроках англійської мови в НУШ» розроблено ігри для розвитку мовленнєвих навичок, запропоновано уроки із використанням авторських ігор, а також узагальнено результати педагогічного експерименту. Загалом, цей розділ продемонстрував, що інтеграція ігор в освітній процес є потужним інструментом для формування ефективної освітньої практики. У висновках до кожного розділу систематизовано та оцінено отримані результати, вказано на їхнє значення для практичного застосування в освітньому процесі та внесок в область методики викладання англійської мови. Загальні висновки роботи підкреслюють важливість використання дидактичних ігор на уроках англійської мови для розвитку мовленнєвих навичок учнів НУШ.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28564
Content type: Master Thesis
Appears in Collections:FIF_KR (2024)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shamrylo_2024.pdf1,1 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.