Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28564
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorКоляда, Еліна Калениківна-
dc.contributor.authorШамрило, Вікторія Сергіївна-
dc.date.accessioned2025-10-01T08:23:22Z-
dc.date.available2025-10-01T08:23:22Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationШамрило В. С. Методика використання ігор на уроках англійської мови для розвитку мовленнєвих навичок учнів Нової української школи : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014 Середня освіта (Англійська мова та зарубіжна література) / наук. кер. Е. К. Коляда ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 65 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28564-
dc.description.abstractМагістерська робота присвячена теоретичному обґрунтуванню та практичній реалізації методики використання ігор на уроках англійської мови для розвитку мовленнєвих навичок учнів НУШ. У першому розділі «Теоретичний аналіз використання ігор на уроках англійської мови для розвитку мовленнєвих навичок учнів НУШ» розглянуто значення ігор у навчанні англійської мови, встановлено особливості розвитку мовленнєвих навичок за принципами, визначеними умовами Нової Української Школи. Другий розділ «Методика використання ігор на уроках англійської мови для розвитку мовленнєвої комунікації в умовах НУШ» присвячено вибору методів та інструментів для емпіричного дослідження та опису педагогічного експерименту. У третьому розділі «Практичні аспекти використання ігор на уроках англійської мови в НУШ» розроблено ігри для розвитку мовленнєвих навичок, запропоновано уроки із використанням авторських ігор, а також узагальнено результати педагогічного експерименту. Загалом, цей розділ продемонстрував, що інтеграція ігор в освітній процес є потужним інструментом для формування ефективної освітньої практики. У висновках до кожного розділу систематизовано та оцінено отримані результати, вказано на їхнє значення для практичного застосування в освітньому процесі та внесок в область методики викладання англійської мови. Загальні висновки роботи підкреслюють важливість використання дидактичних ігор на уроках англійської мови для розвитку мовленнєвих навичок учнів НУШ.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectіншомовна компетенціяuk_UK
dc.subjectігровий методuk_UK
dc.subjectдидактична граuk_UK
dc.subjectметоди навчанняuk_UK
dc.subjectметодика викладання англійської мовиuk_UK
dc.titleМетодика використання ігор на уроках англійської мови для розвитку мовленнєвих навичок учнів Нової української школиuk_UK
dc.typeMaster Thesisuk_UK
dc.contributor.affiliationКафедра практики англійської мовиuk_UK
dc.contributor.affiliation014 Середня освіта (Англійська мова та зарубіжна література)uk_UK
Розташовується у зібраннях:FIF_KR (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shamrylo_2024.pdf1,1 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.