Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28558
Назва: | Використання платформи TED-TALKS для навчання старшокласників публічного англійського мовлення |
Автори: | Зубчик, Микола Володимирович |
Приналежність: | Кафедра практики англійської мови 014 Середня освіта (Англійська мова та зарубіжна література) |
Бібліографічний опис: | Зубчик М. В. Використання платформи TED-TALKS для навчання старшокласників публічного англійського мовлення : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014 Середня освіта (Англійська мова та зарубіжна література) / наук. керівник Т. А. Крисанова ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 85 c. |
Дата публікації: | 2024 |
Дата внесення: | 1-жов-2025 |
Видавництво: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
Науковий керівник: | Крисанова, Тетяна Анатоліївна |
Теми: | TED-talks ораторські навички публічне мовлення старша школа вербальний та невербальний компонент |
Короткий огляд (реферат): | Магістерську роботу присвячено особливостям застосування методики навчання старшокласників публічного англійського мовлення за допомогою платформи TED-Talks. Актуальність роботи зумовлена необхідністю пошуку інноваційних інструментів та ефективних методик, які не лише вдосконалюють мовленнєві навички учнів, але й відповідають викликам сучасної освіти. Використання TED-Talks сприяє розвитку ключових компетентностей, таких як публічне мовлення, критичне мислення та творчість, що є важливими для успішної соціальної та професійної інтеграції. У роботі описано основні вправи розроблені на основі платформи TED-Talks та специфіку їх застосування на уроках англійської мови. Виявлено вплив технології на формування та розвиток навичок публічного мовлення в старшокласників. Наведено приклади застосування методики для формування навичок публічного мовлення учнів 10-го класу у різних видах мовленнєвої діяльності. Доведено ефективність використання даної технології за допомогою педагогічного експеременту. Практичне значення роботи полягає у розробці рекомендацій для ефективної інтеграції платформи TED-Talks у навчальний процес старшокласників. Запропоновані методичні підходи спрямовані на розвиток ораторських навичок, удосконалення англомовного мовлення, а також формування в учнів критичного мислення та творчого підходу до навчання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28558 |
Тип вмісту: | Master Thesis |
Розташовується у зібраннях: | FIF_KR (2024) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Zubchyk_2024.pdf | 1,92 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.