Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28558| Title: | Використання платформи TED-TALKS для навчання старшокласників публічного англійського мовлення |
| Authors: | Зубчик, Микола Володимирович |
| Affiliation: | Кафедра практики англійської мови 014 Середня освіта (Англійська мова та зарубіжна література) |
| Bibliographic description (Ukraine): | Зубчик М. В. Використання платформи TED-TALKS для навчання старшокласників публічного англійського мовлення : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014 Середня освіта (Англійська мова та зарубіжна література) / наук. керівник Т. А. Крисанова ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 85 c. |
| Issue Date: | 2024 |
| Date of entry: | 1-Oct-2025 |
| Publisher: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Supervisor: | Крисанова, Тетяна Анатоліївна |
| Keywords: | TED-talks ораторські навички публічне мовлення старша школа вербальний та невербальний компонент |
| Abstract: | Магістерську роботу присвячено особливостям застосування методики навчання старшокласників публічного англійського мовлення за допомогою платформи TED-Talks. Актуальність роботи зумовлена необхідністю пошуку інноваційних інструментів та ефективних методик, які не лише вдосконалюють мовленнєві навички учнів, але й відповідають викликам сучасної освіти. Використання TED-Talks сприяє розвитку ключових компетентностей, таких як публічне мовлення, критичне мислення та творчість, що є важливими для успішної соціальної та професійної інтеграції. У роботі описано основні вправи розроблені на основі платформи TED-Talks та специфіку їх застосування на уроках англійської мови. Виявлено вплив технології на формування та розвиток навичок публічного мовлення в старшокласників. Наведено приклади застосування методики для формування навичок публічного мовлення учнів 10-го класу у різних видах мовленнєвої діяльності. Доведено ефективність використання даної технології за допомогою педагогічного експеременту. Практичне значення роботи полягає у розробці рекомендацій для ефективної інтеграції платформи TED-Talks у навчальний процес старшокласників. Запропоновані методичні підходи спрямовані на розвиток ораторських навичок, удосконалення англомовного мовлення, а також формування в учнів критичного мислення та творчого підходу до навчання. |
| URI: | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28558 |
| Content type: | Master Thesis |
| Appears in Collections: | FIF_KR (2024) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Zubchyk_2024.pdf | 1,92 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.