Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28558
Назва: Використання платформи TED-TALKS для навчання старшокласників публічного англійського мовлення
Автори: Зубчик, Микола Володимирович
Приналежність: Кафедра практики англійської мови
014 Середня освіта (Англійська мова та зарубіжна література)
Бібліографічний опис: Зубчик М. В. Використання платформи TED-TALKS для навчання старшокласників публічного англійського мовлення : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014 Середня освіта (Англійська мова та зарубіжна література) / наук. керівник Т. А. Крисанова ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 85 c.
Дата публікації: 2024
Дата внесення: 1-жов-2025
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Науковий керівник: Крисанова, Тетяна Анатоліївна
Теми: TED-talks
ораторські навички
публічне мовлення
старша школа
вербальний та невербальний компонент
Короткий огляд (реферат): Магістерську роботу присвячено особливостям застосування методики навчання старшокласників публічного англійського мовлення за допомогою платформи TED-Talks. Актуальність роботи зумовлена необхідністю пошуку інноваційних інструментів та ефективних методик, які не лише вдосконалюють мовленнєві навички учнів, але й відповідають викликам сучасної освіти. Використання TED-Talks сприяє розвитку ключових компетентностей, таких як публічне мовлення, критичне мислення та творчість, що є важливими для успішної соціальної та професійної інтеграції. У роботі описано основні вправи розроблені на основі платформи TED-Talks та специфіку їх застосування на уроках англійської мови. Виявлено вплив технології на формування та розвиток навичок публічного мовлення в старшокласників. Наведено приклади застосування методики для формування навичок публічного мовлення учнів 10-го класу у різних видах мовленнєвої діяльності. Доведено ефективність використання даної технології за допомогою педагогічного експеременту. Практичне значення роботи полягає у розробці рекомендацій для ефективної інтеграції платформи TED-Talks у навчальний процес старшокласників. Запропоновані методичні підходи спрямовані на розвиток ораторських навичок, удосконалення англомовного мовлення, а також формування в учнів критичного мислення та творчого підходу до навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28558
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:FIF_KR (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zubchyk_2024.pdf1,92 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.