Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28558
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Крисанова, Тетяна Анатоліївна | - |
dc.contributor.author | Зубчик, Микола Володимирович | - |
dc.date.accessioned | 2025-10-01T07:52:12Z | - |
dc.date.available | 2025-10-01T07:52:12Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Зубчик М. В. Використання платформи TED-TALKS для навчання старшокласників публічного англійського мовлення : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014 Середня освіта (Англійська мова та зарубіжна література) / наук. керівник Т. А. Крисанова ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 85 c. | uk_UK |
dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28558 | - |
dc.description.abstract | Магістерську роботу присвячено особливостям застосування методики навчання старшокласників публічного англійського мовлення за допомогою платформи TED-Talks. Актуальність роботи зумовлена необхідністю пошуку інноваційних інструментів та ефективних методик, які не лише вдосконалюють мовленнєві навички учнів, але й відповідають викликам сучасної освіти. Використання TED-Talks сприяє розвитку ключових компетентностей, таких як публічне мовлення, критичне мислення та творчість, що є важливими для успішної соціальної та професійної інтеграції. У роботі описано основні вправи розроблені на основі платформи TED-Talks та специфіку їх застосування на уроках англійської мови. Виявлено вплив технології на формування та розвиток навичок публічного мовлення в старшокласників. Наведено приклади застосування методики для формування навичок публічного мовлення учнів 10-го класу у різних видах мовленнєвої діяльності. Доведено ефективність використання даної технології за допомогою педагогічного експеременту. Практичне значення роботи полягає у розробці рекомендацій для ефективної інтеграції платформи TED-Talks у навчальний процес старшокласників. Запропоновані методичні підходи спрямовані на розвиток ораторських навичок, удосконалення англомовного мовлення, а також формування в учнів критичного мислення та творчого підходу до навчання. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
dc.subject | TED-talks | uk_UK |
dc.subject | ораторські навички | uk_UK |
dc.subject | публічне мовлення | uk_UK |
dc.subject | старша школа | uk_UK |
dc.subject | вербальний та невербальний компонент | uk_UK |
dc.title | Використання платформи TED-TALKS для навчання старшокласників публічного англійського мовлення | uk_UK |
dc.type | Master Thesis | uk_UK |
dc.contributor.affiliation | Кафедра практики англійської мови | uk_UK |
dc.contributor.affiliation | 014 Середня освіта (Англійська мова та зарубіжна література) | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | FIF_KR (2024) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Zubchyk_2024.pdf | 1,92 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.