Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28428| Title: | Портфоліо як інструмент прогнозування професійного розвитку соціального педагога |
| Authors: | Степаненко, Вікторія Іванівна Петрович, Валерій Степанович |
| Affiliation: | Волинський національний університет імені Лесі Українки Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Bibliographic description (Ukraine): | Степаненко В. І., Петрович В. С. Портфоліо як інструмент прогнозування професійного розвитку соціального педагога. Освіта та педагогічна наука. 2025. № 2 (189). С.109–118. DOI: https://doi.org/10.12958/2227-2747-2025-2(189)-109-118 |
| Journal/Collection: | Освіта та педагогічна наука |
| Issue: | 2 (189) |
| Issue Date: | 2025 |
| Submitted date: | 2025 |
| Date of entry: | 2-Sep-2025 |
| Country (code): | UA |
| ORCID Id: | https://orcid.org/0000-0002-5793-3069 https://orcid.org/0000-0003-4955-2642 |
| DOI: | https://doi.org/10.12958/2227-2747-2025-2(189)-109-118 |
| UDC: | 378.015.3 |
| Keywords: | акмеологічний підхід портфоліо прогнозування професійний розвиток соціальний педагог |
| Page range: | 109–118 |
| Abstract: | У статті зазначено, що одним із інноваційних особистісно зорієнтованих інструментів прогнозування професійного розвитку фахівця є портфоліо. Портфоліо може розглядатися в таких аспектах: систематичний збір напрацювань задля моніторингу знань та вмінь здобувачів освіти; узагальнення інформації задля документування досягнень особистості за визначений проміжок часу; фіксування не лише старань та успіхів особистості у визначених видах діяльності, але й активізація аналітичних здібностей через самостійне зіставлення підсумків власної діяльності зі встановленими стандартними критеріями; планування, оцінка та документування характеру, обсягу і якості навчання під час та після здобуття формальної освіти в закладі вищої освіти; безперервна самооцінка соціальним педагогом власної професійної діяльності, корекція результатів і досягнень, самоаналіз, самовдосконалення, самореалізація, самомотивація, самовизначення, самовираження, самопрезентація у процесі власного професійного розвитку. Визначено, що зміна структури портфоліо може бути зумовлена його типом, інтересами і потребами, досвідом і результатами діяльності певного фахівця, які представлені у вигляді якісних і кількісних показників, що допомагають побачити переваги і недоліки, коригувати власний професійний розвиток, визначати перспективи відповідного розвитку в контексті врахування сучасних тенденцій освіти протягом життя, поєднання знань, досліджень і практики. |
| URI: | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28428 |
| Content type: | Article |
| Appears in Collections: | Наукові роботи (FP) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| stepanenko_petrovych.pdf | 213,14 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.