Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28428
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Степаненко, Вікторія Іванівна | - |
dc.contributor.author | Петрович, Валерій Степанович | - |
dc.date.accessioned | 2025-09-02T08:32:59Z | - |
dc.date.available | 2025-09-02T08:32:59Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.date.submitted | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Степаненко В. І., Петрович В. С. Портфоліо як інструмент прогнозування професійного розвитку соціального педагога. Освіта та педагогічна наука. 2025. № 2 (189). С.109–118. DOI: https://doi.org/10.12958/2227-2747-2025-2(189)-109-118 | uk_UK |
dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28428 | - |
dc.description.abstract | У статті зазначено, що одним із інноваційних особистісно зорієнтованих інструментів прогнозування професійного розвитку фахівця є портфоліо. Портфоліо може розглядатися в таких аспектах: систематичний збір напрацювань задля моніторингу знань та вмінь здобувачів освіти; узагальнення інформації задля документування досягнень особистості за визначений проміжок часу; фіксування не лише старань та успіхів особистості у визначених видах діяльності, але й активізація аналітичних здібностей через самостійне зіставлення підсумків власної діяльності зі встановленими стандартними критеріями; планування, оцінка та документування характеру, обсягу і якості навчання під час та після здобуття формальної освіти в закладі вищої освіти; безперервна самооцінка соціальним педагогом власної професійної діяльності, корекція результатів і досягнень, самоаналіз, самовдосконалення, самореалізація, самомотивація, самовизначення, самовираження, самопрезентація у процесі власного професійного розвитку. Визначено, що зміна структури портфоліо може бути зумовлена його типом, інтересами і потребами, досвідом і результатами діяльності певного фахівця, які представлені у вигляді якісних і кількісних показників, що допомагають побачити переваги і недоліки, коригувати власний професійний розвиток, визначати перспективи відповідного розвитку в контексті врахування сучасних тенденцій освіти протягом життя, поєднання знань, досліджень і практики. | uk_UK |
dc.format.extent | 109–118 | - |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.subject | акмеологічний підхід | uk_UK |
dc.subject | портфоліо | uk_UK |
dc.subject | прогнозування | uk_UK |
dc.subject | професійний розвиток | uk_UK |
dc.subject | соціальний педагог | uk_UK |
dc.title | Портфоліо як інструмент прогнозування професійного розвитку соціального педагога | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
dc.identifier.doi | https://doi.org/10.12958/2227-2747-2025-2(189)-109-118 | - |
dc.citation.issue | 2 (189) | - |
dc.citation.journalTitle | Освіта та педагогічна наука | - |
dc.contributor.affiliation | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
dc.contributor.affiliation | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
dc.coverage.country | UA | uk_UK |
dc.identifier.orcid | https://orcid.org/0000-0002-5793-3069 | - |
dc.identifier.orcid | https://orcid.org/0000-0003-4955-2642 | - |
dc.subject.udc | 378.015.3 | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FP) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
stepanenko_petrovych.pdf | 213,14 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.