Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28428
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтепаненко, Вікторія Іванівна-
dc.contributor.authorПетрович, Валерій Степанович-
dc.date.accessioned2025-09-02T08:32:59Z-
dc.date.available2025-09-02T08:32:59Z-
dc.date.issued2025-
dc.date.submitted2025-
dc.identifier.citationСтепаненко В. І., Петрович В. С. Портфоліо як інструмент прогнозування професійного розвитку соціального педагога. Освіта та педагогічна наука. 2025. № 2 (189). С.109–118. DOI: https://doi.org/10.12958/2227-2747-2025-2(189)-109-118uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28428-
dc.description.abstractУ статті зазначено, що одним із інноваційних особистісно зорієнтованих інструментів прогнозування професійного розвитку фахівця є портфоліо. Портфоліо може розглядатися в таких аспектах: систематичний збір напрацювань задля моніторингу знань та вмінь здобувачів освіти; узагальнення інформації задля документування досягнень особистості за визначений проміжок часу; фіксування не лише старань та успіхів особистості у визначених видах діяльності, але й активізація аналітичних здібностей через самостійне зіставлення підсумків власної діяльності зі встановленими стандартними критеріями; планування, оцінка та документування характеру, обсягу і якості навчання під час та після здобуття формальної освіти в закладі вищої освіти; безперервна самооцінка соціальним педагогом власної професійної діяльності, корекція результатів і досягнень, самоаналіз, самовдосконалення, самореалізація, самомотивація, самовизначення, самовираження, самопрезентація у процесі власного професійного розвитку. Визначено, що зміна структури портфоліо може бути зумовлена його типом, інтересами і потребами, досвідом і результатами діяльності певного фахівця, які представлені у вигляді якісних і кількісних показників, що допомагають побачити переваги і недоліки, коригувати власний професійний розвиток, визначати перспективи відповідного розвитку в контексті врахування сучасних тенденцій освіти протягом життя, поєднання знань, досліджень і практики.uk_UK
dc.format.extent109–118-
dc.language.isoukuk_UK
dc.subjectакмеологічний підхідuk_UK
dc.subjectпортфоліоuk_UK
dc.subjectпрогнозуванняuk_UK
dc.subjectпрофесійний розвитокuk_UK
dc.subjectсоціальний педагогuk_UK
dc.titleПортфоліо як інструмент прогнозування професійного розвитку соціального педагогаuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.12958/2227-2747-2025-2(189)-109-118-
dc.citation.issue2 (189)-
dc.citation.journalTitleОсвіта та педагогічна наука-
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-5793-3069-
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0003-4955-2642-
dc.subject.udc378.015.3uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FP)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
stepanenko_petrovych.pdf213,14 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.