Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28428| Назва: | Портфоліо як інструмент прогнозування професійного розвитку соціального педагога |
| Автори: | Степаненко, Вікторія Іванівна Петрович, Валерій Степанович |
| Приналежність: | Волинський національний університет імені Лесі Українки Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Бібліографічний опис: | Степаненко В. І., Петрович В. С. Портфоліо як інструмент прогнозування професійного розвитку соціального педагога. Освіта та педагогічна наука. 2025. № 2 (189). С.109–118. DOI: https://doi.org/10.12958/2227-2747-2025-2(189)-109-118 |
| Журнал/збірник: | Освіта та педагогічна наука |
| Випуск/№ : | 2 (189) |
| Дата публікації: | 2025 |
| Дата подання: | 2025 |
| Дата внесення: | 2-вер-2025 |
| Країна (код): | UA |
| Ідентифікатор ORCID: | https://orcid.org/0000-0002-5793-3069 https://orcid.org/0000-0003-4955-2642 |
| DOI: | https://doi.org/10.12958/2227-2747-2025-2(189)-109-118 |
| УДК: | 378.015.3 |
| Теми: | акмеологічний підхід портфоліо прогнозування професійний розвиток соціальний педагог |
| Діапазон сторінок: | 109–118 |
| Короткий огляд (реферат): | У статті зазначено, що одним із інноваційних особистісно зорієнтованих інструментів прогнозування професійного розвитку фахівця є портфоліо. Портфоліо може розглядатися в таких аспектах: систематичний збір напрацювань задля моніторингу знань та вмінь здобувачів освіти; узагальнення інформації задля документування досягнень особистості за визначений проміжок часу; фіксування не лише старань та успіхів особистості у визначених видах діяльності, але й активізація аналітичних здібностей через самостійне зіставлення підсумків власної діяльності зі встановленими стандартними критеріями; планування, оцінка та документування характеру, обсягу і якості навчання під час та після здобуття формальної освіти в закладі вищої освіти; безперервна самооцінка соціальним педагогом власної професійної діяльності, корекція результатів і досягнень, самоаналіз, самовдосконалення, самореалізація, самомотивація, самовизначення, самовираження, самопрезентація у процесі власного професійного розвитку. Визначено, що зміна структури портфоліо може бути зумовлена його типом, інтересами і потребами, досвідом і результатами діяльності певного фахівця, які представлені у вигляді якісних і кількісних показників, що допомагають побачити переваги і недоліки, коригувати власний професійний розвиток, визначати перспективи відповідного розвитку в контексті врахування сучасних тенденцій освіти протягом життя, поєднання знань, досліджень і практики. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28428 |
| Тип вмісту: | Article |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FP) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| stepanenko_petrovych.pdf | 213,14 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.