Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28004
Title: | Підготовка майбутніх учителів географії до викладання інтегрованого курсу «Пізнаємо природу» |
Authors: | Ткачук, Надія Михайлівна |
Affiliation: | Волинський національний університет імені Лесі Українки, доцент кафедри економічної та соціальної географії географічного факультету, кандидат педагогічних наук, доцент |
Bibliographic description (Ukraine): | Ткачук Н. М. Підготовка майбутніх учителів географії до викладання інтегрованого курсу «Пізнаємо природу». Суспільно-географічні чинники розвитку регіонів : матеріали IХ Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конференції, м. Луцьк, 8-9 листопада 2024 р. Луцьк : ФОП Мажула Ю. М., 2024. С. 219-221. |
Conference/Event: | Суспільно-географічні чинники розвитку регіонів |
Issue Date: | 9-Nov-2024 |
Date of entry: | 19-Jun-2025 |
Publisher: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
Country (code): | UA |
Place of the edition/event: | ФОП Мажула Ю.М. |
UDC: | 378.1 |
Keywords: | українська школа географія урок географії інтегрований курс інтегрований курс «Пізнаємо природу» |
Page range: | 219-221 |
Abstract: | Головна новація в організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти нової української школи полягає у забезпеченні цілісності, неперервності та наступності в досягненні обов’язкових результатів навчання, визначених Державним стандартом базової середньої освіти. З огляду на це, природнича освітня галузь на рівні адаптаційного циклу базової школи представлена інтегрованими курсами «Пізнаємо природу», «Довкілля» «Природничі науки». У разі вивчення інтегрованого курсу «Пізнаємо природу» або «Довкілля» в навчальний план закладу освіти у 6-му класі включається вивчення навчального предмета «Географія» [2]. У такому випадку Міністерство освіти і науки України рекомендує уникати дубляжу вивчення змісту географічного складника, а при розробленні навчальної програми інтегрованого курсу на основі модельних програм, не розглядати питання, які вивчатимуться в предметі «Географія» у 6-му класі. |
URI: | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28004 |
References (Ukraine): | 1. Войтович І., Войтович О. Підготовка майбутніх учителів до викладання інтегрованого курсу «Природничі науки». Підготовка майбутніх учителів фізики, хімії, біології та природничих наук в контексті вимог Нової української школи : зб. тез ІІІ Міжнар. Наук.-практ. конф, 26‒27 травня 2022 року. Тернопіль : ТНПУ, 2022. С. 300‒312. 2. Інструктивно-методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів / інтегрованих курсів у закладах загальної середньої освіти у 2024/2025 навчальному році. Додаток до листа МОН від 30.08.2024 1.1/15776-24. URL: https://osvita.ua/doc/files/news/930/ 93000/Pryrodnychi.pdf 3. Грицай Н. Підготовка майбутніх учителів природничих наук до роботи в новій українській школі. Українська професійна освіта. 2021. № 9‒10. С. 136‒143. URL: https://upepnpu.pnpu.edu.ua/article/view/263623/260356 4. Модельні навчальні програми. «Пізнаємо природу». 5-6 класи (інтегрований курс). URL: https://imzo.gov.ua/model-ni-navchal-niprohramy/pryrodnycha-osvitnia-haluz/ |
Content type: | Conference Abstract |
Appears in Collections: | Наукові роботи (FGEO) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
piznaemo_pryrodu.pdf | 627,13 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.