Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28004
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ткачук, Надія Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-06-19T11:06:08Z | - |
dc.date.available | 2025-06-19T11:06:08Z | - |
dc.date.issued | 2024-11-09 | - |
dc.identifier.citation | Ткачук Н. М. Підготовка майбутніх учителів географії до викладання інтегрованого курсу «Пізнаємо природу». Суспільно-географічні чинники розвитку регіонів : матеріали IХ Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конференції, м. Луцьк, 8-9 листопада 2024 р. Луцьк : ФОП Мажула Ю. М., 2024. С. 219-221. | uk_UK |
dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28004 | - |
dc.description.abstract | Головна новація в організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти нової української школи полягає у забезпеченні цілісності, неперервності та наступності в досягненні обов’язкових результатів навчання, визначених Державним стандартом базової середньої освіти. З огляду на це, природнича освітня галузь на рівні адаптаційного циклу базової школи представлена інтегрованими курсами «Пізнаємо природу», «Довкілля» «Природничі науки». У разі вивчення інтегрованого курсу «Пізнаємо природу» або «Довкілля» в навчальний план закладу освіти у 6-му класі включається вивчення навчального предмета «Географія» [2]. У такому випадку Міністерство освіти і науки України рекомендує уникати дубляжу вивчення змісту географічного складника, а при розробленні навчальної програми інтегрованого курсу на основі модельних програм, не розглядати питання, які вивчатимуться в предметі «Географія» у 6-му класі. | uk_UK |
dc.format.extent | 219-221 | - |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
dc.subject | українська школа | uk_UK |
dc.subject | географія | uk_UK |
dc.subject | урок географії | uk_UK |
dc.subject | інтегрований курс | uk_UK |
dc.subject | інтегрований курс «Пізнаємо природу» | uk_UK |
dc.title | Підготовка майбутніх учителів географії до викладання інтегрованого курсу «Пізнаємо природу» | uk_UK |
dc.type | Conference Abstract | uk_UK |
dc.citation.conference | Суспільно-географічні чинники розвитку регіонів | - |
dc.contributor.affiliation | Волинський національний університет імені Лесі Українки, доцент кафедри економічної та соціальної географії географічного факультету, кандидат педагогічних наук, доцент | uk_UK |
dc.coverage.country | UA | uk_UK |
dc.coverage.placename | ФОП Мажула Ю.М. | uk_UK |
dc.relation.references | 1. Войтович І., Войтович О. Підготовка майбутніх учителів до викладання інтегрованого курсу «Природничі науки». Підготовка майбутніх учителів фізики, хімії, біології та природничих наук в контексті вимог Нової української школи : зб. тез ІІІ Міжнар. Наук.-практ. конф, 26‒27 травня 2022 року. Тернопіль : ТНПУ, 2022. С. 300‒312. | uk_UK |
dc.relation.references | 2. Інструктивно-методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів / інтегрованих курсів у закладах загальної середньої освіти у 2024/2025 навчальному році. Додаток до листа МОН від 30.08.2024 1.1/15776-24. URL: https://osvita.ua/doc/files/news/930/ 93000/Pryrodnychi.pdf | uk_UK |
dc.relation.references | 3. Грицай Н. Підготовка майбутніх учителів природничих наук до роботи в новій українській школі. Українська професійна освіта. 2021. № 9‒10. С. 136‒143. URL: https://upepnpu.pnpu.edu.ua/article/view/263623/260356 | uk_UK |
dc.relation.references | 4. Модельні навчальні програми. «Пізнаємо природу». 5-6 класи (інтегрований курс). URL: https://imzo.gov.ua/model-ni-navchal-niprohramy/pryrodnycha-osvitnia-haluz/ | uk_UK |
dc.subject.udc | 378.1 | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FGEO) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
piznaemo_pryrodu.pdf | 627,13 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.