Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28004
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТкачук, Надія Михайлівна-
dc.date.accessioned2025-06-19T11:06:08Z-
dc.date.available2025-06-19T11:06:08Z-
dc.date.issued2024-11-09-
dc.identifier.citationТкачук Н. М. Підготовка майбутніх учителів географії до викладання інтегрованого курсу «Пізнаємо природу». Суспільно-географічні чинники розвитку регіонів : матеріали IХ Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конференції, м. Луцьк, 8-9 листопада 2024 р. Луцьк : ФОП Мажула Ю. М., 2024. С. 219-221.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28004-
dc.description.abstractГоловна новація в організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти нової української школи полягає у забезпеченні цілісності, неперервності та наступності в досягненні обов’язкових результатів навчання, визначених Державним стандартом базової середньої освіти. З огляду на це, природнича освітня галузь на рівні адаптаційного циклу базової школи представлена інтегрованими курсами «Пізнаємо природу», «Довкілля» «Природничі науки». У разі вивчення інтегрованого курсу «Пізнаємо природу» або «Довкілля» в навчальний план закладу освіти у 6-му класі включається вивчення навчального предмета «Географія» [2]. У такому випадку Міністерство освіти і науки України рекомендує уникати дубляжу вивчення змісту географічного складника, а при розробленні навчальної програми інтегрованого курсу на основі модельних програм, не розглядати питання, які вивчатимуться в предметі «Географія» у 6-му класі.uk_UK
dc.format.extent219-221-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectукраїнська школаuk_UK
dc.subjectгеографіяuk_UK
dc.subjectурок географіїuk_UK
dc.subjectінтегрований курсuk_UK
dc.subjectінтегрований курс «Пізнаємо природу»uk_UK
dc.titleПідготовка майбутніх учителів географії до викладання інтегрованого курсу «Пізнаємо природу»uk_UK
dc.typeConference Abstractuk_UK
dc.citation.conferenceСуспільно-географічні чинники розвитку регіонів-
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українки, доцент кафедри економічної та соціальної географії географічного факультету, кандидат педагогічних наук, доцентuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.coverage.placenameФОП Мажула Ю.М.uk_UK
dc.relation.references1. Войтович І., Войтович О. Підготовка майбутніх учителів до викладання інтегрованого курсу «Природничі науки». Підготовка майбутніх учителів фізики, хімії, біології та природничих наук в контексті вимог Нової української школи : зб. тез ІІІ Міжнар. Наук.-практ. конф, 26‒27 травня 2022 року. Тернопіль : ТНПУ, 2022. С. 300‒312.uk_UK
dc.relation.references2. Інструктивно-методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів / інтегрованих курсів у закладах загальної середньої освіти у 2024/2025 навчальному році. Додаток до листа МОН від 30.08.2024 1.1/15776-24. URL: https://osvita.ua/doc/files/news/930/ 93000/Pryrodnychi.pdfuk_UK
dc.relation.references3. Грицай Н. Підготовка майбутніх учителів природничих наук до роботи в новій українській школі. Українська професійна освіта. 2021. № 9‒10. С. 136‒143. URL: https://upepnpu.pnpu.edu.ua/article/view/263623/260356uk_UK
dc.relation.references4. Модельні навчальні програми. «Пізнаємо природу». 5-6 класи (інтегрований курс). URL: https://imzo.gov.ua/model-ni-navchal-niprohramy/pryrodnycha-osvitnia-haluz/uk_UK
dc.subject.udc378.1uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FGEO)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
piznaemo_pryrodu.pdf627,13 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.