Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28004| Назва: | Підготовка майбутніх учителів географії до викладання інтегрованого курсу «Пізнаємо природу» | 
| Автори: | Ткачук, Надія Михайлівна | 
| Приналежність: | Волинський національний університет імені Лесі Українки, доцент кафедри економічної та соціальної географії географічного факультету, кандидат педагогічних наук, доцент | 
| Бібліографічний опис: | Ткачук Н. М. Підготовка майбутніх учителів географії до викладання інтегрованого курсу «Пізнаємо природу». Суспільно-географічні чинники розвитку регіонів : матеріали IХ Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конференції, м. Луцьк, 8-9 листопада 2024 р. Луцьк : ФОП Мажула Ю. М., 2024. С. 219-221. | 
| Конференція/захід: | Суспільно-географічні чинники розвитку регіонів | 
| Дата публікації: | 9-лис-2024 | 
| Дата внесення: | 19-чер-2025 | 
| Видавництво: | Волинський національний університет імені Лесі Українки | 
| Країна (код): | UA | 
| Місце видання, проведення: | ФОП Мажула Ю.М. | 
| УДК: | 378.1 | 
| Теми: | українська школа географія урок географії інтегрований курс інтегрований курс «Пізнаємо природу»  | 
| Діапазон сторінок: | 219-221 | 
| Короткий огляд (реферат): | Головна новація в організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти нової української школи полягає у забезпеченні цілісності, неперервності та наступності в досягненні обов’язкових результатів навчання, визначених Державним стандартом базової середньої освіти. З огляду на це, природнича освітня галузь на рівні адаптаційного циклу базової школи представлена інтегрованими курсами «Пізнаємо природу», «Довкілля» «Природничі науки». У разі вивчення інтегрованого курсу «Пізнаємо природу» або «Довкілля» в навчальний план закладу освіти у 6-му класі включається вивчення навчального предмета «Географія» [2]. У такому випадку Міністерство освіти і науки України рекомендує уникати дубляжу вивчення змісту географічного складника, а при розробленні навчальної програми інтегрованого курсу на основі модельних програм, не розглядати питання, які вивчатимуться в предметі «Географія» у 6-му класі. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28004 | 
| Перелік літератури: | 1.  Войтович  І.,  Войтович  О.  Підготовка  майбутніх  учителів  до  викладання  інтегрованого  курсу  «Природничі  науки».  Підготовка  майбутніх  учителів  фізики,  хімії,  біології  та  природничих  наук  в  контексті  вимог  Нової  української  школи : зб. тез ІІІ Міжнар. Наук.-практ. конф, 26‒27 травня 2022 року. Тернопіль : ТНПУ, 2022.  С. 300‒312. 2. Інструктивно-методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів / інтегрованих курсів у закладах загальної середньої освіти у 2024/2025 навчальному році. Додаток до листа МОН від 30.08.2024 1.1/15776-24. URL: https://osvita.ua/doc/files/news/930/ 93000/Pryrodnychi.pdf 3. Грицай Н. Підготовка майбутніх учителів природничих наук до роботи в новій українській школі. Українська професійна освіта. 2021. № 9‒10. С. 136‒143. URL: https://upepnpu.pnpu.edu.ua/article/view/263623/260356 4. Модельні навчальні програми. «Пізнаємо природу». 5-6 класи (інтегрований курс). URL: https://imzo.gov.ua/model-ni-navchal-niprohramy/pryrodnycha-osvitnia-haluz/  | 
| Тип вмісту: | Conference Abstract | 
| Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FGEO) | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| piznaemo_pryrodu.pdf | 627,13 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.