Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23691
Title: Аналіз конкурентних переваг фітнес-клубу для жінок першого періоду зрілого віку
Other Titles: Analysis of the Competitive Advantages of a Fitness Club for Women of the First Period of Adulthood
Authors: Томіліна, Юлія
Tomilina, Yuliya
Affiliation: Національний університет фізичного виховання і спорту України (м. Київ)
Bibliographic description (Ukraine): Томіліна Ю. Аналіз конкурентних переваг фітнес-клубу для жінок першого періоду зрілого віку / Юлія Томіліна // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк, 2019. − Вип. 35. – С. 34–30.
Journal/Collection: Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки
Issue: 35
Issue Date: 2019
Date of entry: Feb-2024
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Country (code): UA
Keywords: фітнес-послуги
привабливість
розвиток
конкуренція
оздоровлення
жінки
фактор
рейтинг
fitness services
attractiveness
development
competition
health
women
factor
rating
Page range: 24-30
Abstract: Сучасний ринок фітнес-індустрії, спрямований на задоволення потреб населення в спортивно-оздоровчих послугах, продовжує динамічно розвиватися й має інвестиційну привабливість. Тому питання, повʼязані з вивченням ринку фітнес-послуг, викликають усе більший інтерес наукової спільноти. Актуальним напрямом досліджень є вивчення вирішальних чинників, що визначають привабливість закладу, який жінки обирають для занять оздоровчим фітнесом. Мета дослідження – установлення конкурентних переваг, котрі є важливими для жінок першого періоду зрілого віку під час вибору фітнес-клубу. У дослідженні взяли участь 23 жінки першого періоду зрілого віку, які є клієнтами спортивних клубів «Сокіл» й «Олімп» м Києва. Доведено, що найбільш значущими факторами ефективного функціонування фітнес-клубу серед зазначеної категорії відві- дувачів є його цінова політика, наявність сучасного обладнання, можливість отримати додаткові послуги й особистісні якості тренера. Важливим для респондентів виявився позитивний імідж фітнес-клубу. Однак кваліфікація тренера займає лише девʼяте місце в ієрархії чинників, які стимулюють жінку відвідувати той чи інший фітнес-клуб. При цьому зручне розміщення й сприятлива атмосфера в клубі також не є першочерговими конкурентними перевагами фітнес-клубу. На жаль, такі фактори, як високий рівень безпеки тренувань, проду- маний механізм зворотного звʼязку, виявилися аутсайдерами рейтингу конкурентних переваг фітнес-клубу. Для підвищення конкурентоспроможності фітнес-клубу серед жінок першого періоду зрілого віку потрібно враховувати важливі для них стимулювальні чинники, а для їх залучення до активного способу життя важливі заходи популяризації фітнесу як способу дозвілля.The modern market of the fitness industry, aimed at meeting the needs of the population in sports and fitness services, continues to develop dynamically and has an investment attractiveness. Therefore, issues related to the study of the market for fitness services are of increasing interest to the scientific community. The current area of research is the study of decisive factors that determine the attractiveness of the institution that women choose for health fitness. The purpose of the study is to establish competitive advantages that are significant for women of the first period of adulthood when choosing a fitness club. The study involved 23 women of the first period of adulthood, who are clients of the «Sokol» and «Olympus» sports clubs in Kiev. It is proved that the most significant factors in the effective functioning of a fitness club among the specified category of visitors are its pricing policy, the availability of modern equipment, the ability to receive additional services and personal qualities of a trainer. An important image for the respondents was a positive image of a fitness club. However, the qualification of a trainer takes only ninth place in the hierarchy of factors that stimulate a woman to attend a particular fitness club. At the same time, a convenient location and a favorable atmosphere in the club are also not the primary competitive advantages of the fitness club. Unfortunately, factors such as a high level of training safety and a well-thought-out feedback mechanism turned out to be outsiders of the fitness club's competitive advantage rating. To increase the competitiveness of the fitness club among women of the first period of adulthood, important stimulating factors must be taken into account, and measures to popularize fitness as a way of leisure are important to attract them to an active lifestyle.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23691
Content type: Article
Appears in Collections:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2019, № 35

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2019_35-24-30.pdf251,62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.