Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23691
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТоміліна, Юлія-
dc.contributor.authorTomilina, Yuliya-
dc.date.accessioned2024-02-
dc.date.available2024-02-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationТоміліна Ю. Аналіз конкурентних переваг фітнес-клубу для жінок першого періоду зрілого віку / Юлія Томіліна // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк, 2019. − Вип. 35. – С. 34–30.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23691-
dc.description.abstractСучасний ринок фітнес-індустрії, спрямований на задоволення потреб населення в спортивно-оздоровчих послугах, продовжує динамічно розвиватися й має інвестиційну привабливість. Тому питання, повʼязані з вивченням ринку фітнес-послуг, викликають усе більший інтерес наукової спільноти. Актуальним напрямом досліджень є вивчення вирішальних чинників, що визначають привабливість закладу, який жінки обирають для занять оздоровчим фітнесом. Мета дослідження – установлення конкурентних переваг, котрі є важливими для жінок першого періоду зрілого віку під час вибору фітнес-клубу. У дослідженні взяли участь 23 жінки першого періоду зрілого віку, які є клієнтами спортивних клубів «Сокіл» й «Олімп» м Києва. Доведено, що найбільш значущими факторами ефективного функціонування фітнес-клубу серед зазначеної категорії відві- дувачів є його цінова політика, наявність сучасного обладнання, можливість отримати додаткові послуги й особистісні якості тренера. Важливим для респондентів виявився позитивний імідж фітнес-клубу. Однак кваліфікація тренера займає лише девʼяте місце в ієрархії чинників, які стимулюють жінку відвідувати той чи інший фітнес-клуб. При цьому зручне розміщення й сприятлива атмосфера в клубі також не є першочерговими конкурентними перевагами фітнес-клубу. На жаль, такі фактори, як високий рівень безпеки тренувань, проду- маний механізм зворотного звʼязку, виявилися аутсайдерами рейтингу конкурентних переваг фітнес-клубу. Для підвищення конкурентоспроможності фітнес-клубу серед жінок першого періоду зрілого віку потрібно враховувати важливі для них стимулювальні чинники, а для їх залучення до активного способу життя важливі заходи популяризації фітнесу як способу дозвілля.The modern market of the fitness industry, aimed at meeting the needs of the population in sports and fitness services, continues to develop dynamically and has an investment attractiveness. Therefore, issues related to the study of the market for fitness services are of increasing interest to the scientific community. The current area of research is the study of decisive factors that determine the attractiveness of the institution that women choose for health fitness. The purpose of the study is to establish competitive advantages that are significant for women of the first period of adulthood when choosing a fitness club. The study involved 23 women of the first period of adulthood, who are clients of the «Sokol» and «Olympus» sports clubs in Kiev. It is proved that the most significant factors in the effective functioning of a fitness club among the specified category of visitors are its pricing policy, the availability of modern equipment, the ability to receive additional services and personal qualities of a trainer. An important image for the respondents was a positive image of a fitness club. However, the qualification of a trainer takes only ninth place in the hierarchy of factors that stimulate a woman to attend a particular fitness club. At the same time, a convenient location and a favorable atmosphere in the club are also not the primary competitive advantages of the fitness club. Unfortunately, factors such as a high level of training safety and a well-thought-out feedback mechanism turned out to be outsiders of the fitness club's competitive advantage rating. To increase the competitiveness of the fitness club among women of the first period of adulthood, important stimulating factors must be taken into account, and measures to popularize fitness as a way of leisure are important to attract them to an active lifestyle.uk_UK
dc.format.extent24-30-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectфітнес-послугиuk_UK
dc.subjectпривабливістьuk_UK
dc.subjectрозвитокuk_UK
dc.subjectконкуренціяuk_UK
dc.subjectоздоровленняuk_UK
dc.subjectжінкиuk_UK
dc.subjectфакторuk_UK
dc.subjectрейтингuk_UK
dc.subjectfitness servicesuk_UK
dc.subjectattractivenessuk_UK
dc.subjectdevelopmentuk_UK
dc.subjectcompetitionuk_UK
dc.subjecthealthuk_UK
dc.subjectwomenuk_UK
dc.subjectfactoruk_UK
dc.subjectratinguk_UK
dc.titleАналіз конкурентних переваг фітнес-клубу для жінок першого періоду зрілого вікуuk_UK
dc.title.alternativeAnalysis of the Competitive Advantages of a Fitness Club for Women of the First Period of Adulthooduk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.citation.issue35-
dc.citation.journalTitleМолодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки-
dc.contributor.affiliationНаціональний університет фізичного виховання і спорту України (м. Київ)uk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2019, № 35

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2019_35-24-30.pdf251,62 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.