Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23105
Title: Роль та значення іноземних мов у повоєнному відновленні України
Authors: Лещенко, Любов
Бескоровайна, Ніна
Affiliation: Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
Bibliographic description (Ukraine): Лещенко Л., Бескоровайна Н. Роль та значення іноземних мов у повоєнному відновленні України. UKRAINE INNOVATE: сучасні моделі для відновлення: збірник тез доповідей V Міжнародної мультидисциплінарної науково-практичної конференції (Луцьк, 25 жовтня 2023 р.). / За заг. ред. Павліхи Н.В. Луцьк : Вежа-Друк, 2023. 211 с. С. 202-205.
Conference/Event: UKRAINE INNOVATE: сучасні моделі для відновлення
Issue Date: 25-Oct-2023
Date of entry: 19-Nov-2023
Publisher: Луцьк: Вежа-Друк
Country (code): UA
Place of the edition/event: Луцьк
UDC: 808:81’243
Keywords: напрямки використання іноземних мов
повоєнне відновлення
комунікативно спрямоване навчання
Page range: 202-205
Abstract: Актуальність теми дослідження пов’язана з потребою відновлення України після війни з росією. Вторгнення країни агресора завдало значної шкоди національній інфраструктурі, освіті, економіці та міжнародному економічному співробітництву. Хочемо акцентувати на кількох важливих напрямках використання іноземних мов для успішного відновлення України. По-перше, особливо важливим є вивчення досвіду країн світу щодо стратегій відновлення економіки після збройних конфліктів. Оскільки це питання незабаром постане і в нашій країні, ми можемо запозичити багато ефективних інструментів, заснованих на закордонній практиці відновлення і пожвавлення економіки, і використовувати їх у контексті вітчизняних економічних реалій. У зв’язку з цим вивчення іноземних мов є однією з успішних стратегій засвоєння та проєктування, інвестування іноземного досвіду.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23105
ISBN: 978-966-940-513-5
References (Ukraine): 1. Крючков Г. Болонський процес як гармонізація Європейської системи вищої освіти. Іноземні мови в навчальних закладах. Педагогічна преса, 2004.
2. Коваленко О. Концептуальні зміни у викладанні іноземних мов у контексті трансформації іншомовної освіти. Іноземні мови в навчальних закладах. Педагогічна преса, 2003.
3. Stern, H.H. (1983). Fundamental Concepts of Language Teaching. Oxford: Oxford University Press.
4. Blair, R.W., ed (1982). Innovative approaches to language teaching. New York: Newbury House.
5. Celce – Hurcia, H., ed (1991). Teaching English as a Second or Foreign Language. Heinle L Heinle Publishers. Boston, Massachusetts.
6. Комунікативні методи та матеріали для викладання англійської мови. Oxford University Press, 1998.
7. Betty Schampfer Azar (1999). Basic English Grammar. Longman.
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:UKRAINE INNOVATE: сучасні моделі для відновлення

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
202-205.pdf2,31 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.