Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23105
Назва: | Роль та значення іноземних мов у повоєнному відновленні України |
Автори: | Лещенко, Любов Бескоровайна, Ніна |
Приналежність: | Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана |
Бібліографічний опис: | Лещенко Л., Бескоровайна Н. Роль та значення іноземних мов у повоєнному відновленні України. UKRAINE INNOVATE: сучасні моделі для відновлення: збірник тез доповідей V Міжнародної мультидисциплінарної науково-практичної конференції (Луцьк, 25 жовтня 2023 р.). / За заг. ред. Павліхи Н.В. Луцьк : Вежа-Друк, 2023. 211 с. С. 202-205. |
Конференція/захід: | UKRAINE INNOVATE: сучасні моделі для відновлення |
Дата публікації: | 25-жов-2023 |
Дата внесення: | 19-лис-2023 |
Видавництво: | Луцьк: Вежа-Друк |
Країна (код): | UA |
Місце видання, проведення: | Луцьк |
УДК: | 808:81’243 |
Теми: | напрямки використання іноземних мов повоєнне відновлення комунікативно спрямоване навчання |
Діапазон сторінок: | 202-205 |
Короткий огляд (реферат): | Актуальність теми дослідження пов’язана з потребою відновлення України після війни з росією. Вторгнення країни агресора завдало значної шкоди національній інфраструктурі, освіті, економіці та міжнародному економічному співробітництву. Хочемо акцентувати на кількох важливих напрямках використання іноземних мов для успішного відновлення України. По-перше, особливо важливим є вивчення досвіду країн світу щодо стратегій відновлення економіки після збройних конфліктів. Оскільки це питання незабаром постане і в нашій країні, ми можемо запозичити багато ефективних інструментів, заснованих на закордонній практиці відновлення і пожвавлення економіки, і використовувати їх у контексті вітчизняних економічних реалій. У зв’язку з цим вивчення іноземних мов є однією з успішних стратегій засвоєння та проєктування, інвестування іноземного досвіду. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23105 |
ISBN: | 978-966-940-513-5 |
Перелік літератури: | 1. Крючков Г. Болонський процес як гармонізація Європейської системи вищої освіти. Іноземні мови в навчальних закладах. Педагогічна преса, 2004. 2. Коваленко О. Концептуальні зміни у викладанні іноземних мов у контексті трансформації іншомовної освіти. Іноземні мови в навчальних закладах. Педагогічна преса, 2003. 3. Stern, H.H. (1983). Fundamental Concepts of Language Teaching. Oxford: Oxford University Press. 4. Blair, R.W., ed (1982). Innovative approaches to language teaching. New York: Newbury House. 5. Celce – Hurcia, H., ed (1991). Teaching English as a Second or Foreign Language. Heinle L Heinle Publishers. Boston, Massachusetts. 6. Комунікативні методи та матеріали для викладання англійської мови. Oxford University Press, 1998. 7. Betty Schampfer Azar (1999). Basic English Grammar. Longman. |
Тип вмісту: | Conference Abstract |
Розташовується у зібраннях: | UKRAINE INNOVATE: сучасні моделі для відновлення |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
202-205.pdf | 2,31 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.