Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/22736
Title: Копірайтинг у структурі сучасних маркетингових комунікацій
Other Titles: Copywriting in the structure of modern marketing communications
Authors: Гулай, Василь
Зайцева, Зоряна
Affiliation: Національний університет «Львівська політехніка»
Національний університет «Львівська політехніка»
Bibliographic description (Ukraine): Гулай В., Зайцева З. Копірайтинг у структурі сучасних маркетингових комунікацій // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Міжнародні відносини. 2020. № 2(406). С.74-80
Journal/Collection: Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Міжнародні відносини
Issue: 2(406)
Issue Date: 2020
Date of entry: 7-Sep-2023
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Page range: 74-80
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/22736
Content type: Article
Appears in Collections:Серія "Міжнародні відносини", 2020, № 2 (406)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
НВ_МВ_2020_2-74-80.pdf302,71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.