Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/22736
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГулай, Василь-
dc.contributor.authorЗайцева, Зоряна-
dc.date2020-
dc.date.accessioned2023-09-07T08:47:50Z-
dc.date.available2023-09-07T08:47:50Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationГулай В., Зайцева З. Копірайтинг у структурі сучасних маркетингових комунікацій // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Міжнародні відносини. 2020. № 2(406). С.74-80uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/22736-
dc.format.extent74-80-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.titleКопірайтинг у структурі сучасних маркетингових комунікаційuk_UK
dc.title.alternativeCopywriting in the structure of modern marketing communicationsuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.citation.issue2(406)-
dc.citation.journalTitleНауковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Міжнародні відносини-
dc.contributor.affiliationНаціональний університет «Львівська політехніка»uk_UK
dc.contributor.affiliationНаціональний університет «Львівська політехніка»uk_UK
Розташовується у зібраннях:Серія "Міжнародні відносини", 2020, № 2 (406)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
НВ_МВ_2020_2-74-80.pdf302,71 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.