Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/22736
Назва: Копірайтинг у структурі сучасних маркетингових комунікацій
Інші назви: Copywriting in the structure of modern marketing communications
Автори: Гулай, Василь
Зайцева, Зоряна
Приналежність: Національний університет «Львівська політехніка»
Національний університет «Львівська політехніка»
Бібліографічний опис: Гулай В., Зайцева З. Копірайтинг у структурі сучасних маркетингових комунікацій // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Міжнародні відносини. 2020. № 2(406). С.74-80
Журнал/збірник: Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Міжнародні відносини
Випуск/№ : 2(406)
Дата публікації: 2020
Дата внесення: 7-вер-2023
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Діапазон сторінок: 74-80
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/22736
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Серія "Міжнародні відносини", 2020, № 2 (406)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
НВ_МВ_2020_2-74-80.pdf302,71 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.