Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17639
Title: Міф і міфологічні нарації в сучасній медіакультурі: семіотичний аспект
Authors: Головей, Вікторія
Issue Date: 2018
Date of entry: 11-May-2020
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: міф
міфологічні нарації
медіа
медіакультьтура
екранна культура
семіотика
комунікація
аудіовізуальність
Series/Report no.: Філософські науки;№ 10 (383)
Abstract: Статтю присвячено семіотичному аналізу особливостей репрезентації міфічного в сучасній медіакультурі. Співставлення різноманітних підходів до семіотичного аналізу міфу дозволяє виявити знаково-символічну специфіку міфологічних нарацій у медіапросторі і концептуалізувати міф як органічну складову сучасної медіареальності та як культурний феномен, що реалізує важливі комунікативні функції. Обґрунтовано, що акцент у репрезентації міфічного переноситься з вербальних на візуальні, або ж аудіовізуальні знаки, що презентуються у віртуальному вимірі за допомогою новітніх медіа-технологій. Репрезентація міфів у вимірі новітніх медіа відрізняється від традиційної як матеріально-технологічними, часопросторовими, так і семіотичними параметрами: медіа-віртуальне витісняє реальне, часове превалює над просторовим, візуальний образ – над вербальним, форма – над змістом, знаки передують об’єктам, симуляція замінює репрезентацією. Завдяки новітнім аудіовізуальним медіа-технологіям міфологічні нарації стають гіпервидовищними і виступають важливими елементами сучасної гіперреальності. Зростають їх сугестивний та інтерактивний потенціали, а також симулятивно-маніпулятивний вплив на свідомість і життєвий світ людини.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17639
Content type: Article
Appears in Collections:Серія "Філософські науки", 2018, №10 (383)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
golovey.docx84,02 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.