Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17639
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГоловей, Вікторія-
dc.date2018-
dc.date.accessioned2020-05-11T10:00:32Z-
dc.date.available2020-05-11T10:00:32Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.otherУДК 008:304.2:659.3-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17639-
dc.description.abstractСтаттю присвячено семіотичному аналізу особливостей репрезентації міфічного в сучасній медіакультурі. Співставлення різноманітних підходів до семіотичного аналізу міфу дозволяє виявити знаково-символічну специфіку міфологічних нарацій у медіапросторі і концептуалізувати міф як органічну складову сучасної медіареальності та як культурний феномен, що реалізує важливі комунікативні функції. Обґрунтовано, що акцент у репрезентації міфічного переноситься з вербальних на візуальні, або ж аудіовізуальні знаки, що презентуються у віртуальному вимірі за допомогою новітніх медіа-технологій. Репрезентація міфів у вимірі новітніх медіа відрізняється від традиційної як матеріально-технологічними, часопросторовими, так і семіотичними параметрами: медіа-віртуальне витісняє реальне, часове превалює над просторовим, візуальний образ – над вербальним, форма – над змістом, знаки передують об’єктам, симуляція замінює репрезентацією. Завдяки новітнім аудіовізуальним медіа-технологіям міфологічні нарації стають гіпервидовищними і виступають важливими елементами сучасної гіперреальності. Зростають їх сугестивний та інтерактивний потенціали, а також симулятивно-маніпулятивний вплив на свідомість і життєвий світ людини.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.relation.ispartofseriesФілософські науки;№ 10 (383)-
dc.subjectміфuk_UK
dc.subjectміфологічні нараціїuk_UK
dc.subjectмедіаuk_UK
dc.subjectмедіакультьтураuk_UK
dc.subjectекранна культураuk_UK
dc.subjectсеміотикаuk_UK
dc.subjectкомунікаціяuk_UK
dc.subjectаудіовізуальністьuk_UK
dc.titleМіф і міфологічні нарації в сучасній медіакультурі: семіотичний аспектuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Серія "Філософські науки", 2018, №10 (383)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
golovey.docx84,02 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.